onsdag, augusti 17, 2005

Sömnproblem?

Sömn?
Det har varit så här ett tag nu. Emelie har vänt på dygnet. Tyvärr. Sitter här och försöker hitta nya ställen på nätet att surfa på, men nej, nu har jag nog surfat på varenda sida som finns?! Har DU några förslag på några bra sidor man kan glutta på? Inte? nähä...
Klockan är alltså strax över 03,00 tisdag natt. Fredrik ligger och sussar med flickorna i våran härliga furusäng. Egentligen längtar jag efter att få krypa ner hos honom, så varför jag gör det inte? Jag älskar nätterna.. Det gör jag verkligen. Allt känns så fridfullt, alla (dom flesta) ligger och sussar i sina sängar. Utom jag (å förmodligen några till)..
Tankarna snurrar i huvudet..
-Hur ska vi göra med Kira?
-När ska bilen bestämma sig för att fungera igen?
-När ska jag kunna åka till Rebekah?
-När ska jag åka till Dollar?
-När ska jag få träffa Biggan & Oski igen?
-Varför sover jag inte?
Ja, frågorna är många. Svaren orkar jag nästan inte grubbla på jusst nu.
Jag tror faktiskt jag ska springa å våldta kudden nu, tillsammans med min kärlek och våra två varma ulliga hundflickor!!
Hug.
Em.

1 Kommentarer:

Blogger Emelie sa...

Jag vill inget hellre än att äga den där gröna ;) kommer göra ont när den lämnar tha family *krokodiltårar*

1:13 fm  

Skicka en kommentar

<< Hem