lördag, augusti 27, 2005

Detta har hänt, kortfattat.

Mycket har hänt! Jag var ju som sagt i Värmland och besökte Rebekah och alla hundarna. Väl hemma var det en hel drös med mejl att svara på. Trodde inte det skulle bli så mycket gensvar direkt när vi la upp föreningens hemsida. Oj oj. Jag känner mig alldeles sönderpratad, faktiskt. Nu har älskade Chilla flyttat och ett trevligt par kommer åka ner till Siri och hälsa på henne på måndag.*puh*

Annars, ja vad händer annars i Emelies liv? Jag har ju jourhunden Rocco hemma, en gudomlig liten kille, så dagarna går mkt åt åt honom och flickorna. Han och Saga har verkligen funnit varandra och det kommer bli hårt att lämna iväg honom.

Netto har äntligen medgett att dom betett sig som skitstövlar och kommer betala ut ettt skadestånd. Det är as skönt! Verkligen. SKÖNT att kunna lägga det bakom sig och försöka gå vidare vilket har varit svårt med alla förhandlingar osv.

Jag och Fredrik ska dra på en utlandssemester så fort Rocco bestämt sig för att flytta. Det ska bli underbart med semester. Inga ringande telefoner utan bara massa lugn, god mat och massa alkohol och SOL!

Imorgon bär det av på Weight pulling träningen. Nice.

Nu ska jag titta på Boogieman, helt själv, vågar jag? Fredrik är nämligen ute på stan med Peter och röjjer!!

Dagens bild blir självklart på Rocco!!


Puss och adjö, Emelie.