lördag, mars 17, 2007

Dags att börja blogga igen?

Hej Hopp Alles!

Jag hade faktiskt glömt bort att jag har en blog!

Jaha, så vad gör jag då? Jag sitter för en gångs skull HEMMA en lördagskväll, vilket faktiskt var ordentligt skönt. Sitter och funderar lite på vad som ska hända i mitt liv, och faktiskt så funderar jag på att dra igång något eget ;) Vet vad jag vill göra, men håller det lite hemligt ett tag till, ska verkligen bli SPÄNNANDE!
Har alltid velat vara min egen chef men inte vågat ta steget riktigt, men nu j*vlar ska ni få se =)

Annars rullar livet på som vanligt. Dock har jag blivit singel, det är väl den stora förändringen sen sist antar jag. Skönt att ha sitt egna här hemma, skönt att slippa allt bråk & tjafs & oerhört skönt att jag och F kan prata med varandra som normala människor, även att det inte händer alltför ofta. Hade varit ruggigt tråkigt att skiljas som ovänner såklart.

En ny hund har trillat in i mitt liv, en liten sketen Nemo. En fantastisk herre =)

Nähä, nu ska jag googla runt lite på min affärsidè =)

Vi hörs!

Puss Emelie

1 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Tjo
Skoj att du funderar på att strta eget :)

La din blog i favoriter, Kram från Tessa och odjuren :D

9:10 fm  

Skicka en kommentar

<< Hem