lördag, januari 17, 2009

I´m alive...

... and still kicking - meeen, en urusel bloggare!

Har hänt en hel drös med saker, men orka sitta och skriva det här!

Bilen är iallafall lagad nu & och ska bara slinka igenom ombesiktningen, sen är det bara att tuta och köra igen!

Jag har bestämt mig för att flytta ifrån den här lägenheten - finally, men HFAB och deras sjuka poängsystem går mig på nerverna.
Grannen som bor några hus härifrån också på nedre botten, har sin lägenhet fylld av mögel, vilket gör sannolikheten ganska stor att även denna lägenhet är det. Känns inte överhäftigt att pröjsa 5400 för en mögellägenhet på landet?!
Kanske bättre att köpa en bostadsrätt istället. Den som lever får se.

Nu började alla bakiskompisar ringa på min telefon och ska förmodligen berätta hur kul dom haft alt hur mycket dom gjort bort sig på fyllan igår, så bäst jag slutar trycka bort dom och ringer upp istället :)

Puss // E.

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Du kan få flytta in hos mig, jag har stort och så ;)
Och bara 3 min till skogen så att dina hundar kan roa sig.

12:36 em  
Blogger Emelie sa...

Mattias; Det var ett mycket vänligt förslag, men jag tänkte mest att byta lägenhet här i stan for now :P

1:30 em  

Skicka en kommentar

<< Hem