fredag, december 26, 2008

Äckel ångest

Fy Fan för bakfylleångest säger jag bara. Just nu känns det verkligen som jag tänker hålla mig nykter jävligt länge. Det kostar för jävla mycket att ligga på topp för ofta tydligen.

Var ju den årliga juldagsfyllan igår och vi drog på fest till Nisse. Hade grymt kul och även stan var toppen rolig. Slapp köa in på Bond iallfall, vilket är ovanligt för att vara juldagen i den här stan.

Dansade som fan med vässade armbågar, var rena rama köttmarknaden på Bond nu igen, det retar mig lite att folk inte fattar när det får räcka. Många äckel finns det!

Träffade på J och redde upp some shit. Trist när människor håller på att snacka runt för egen vinnings skull, dom flesta bör väl veta att sanningen ändå ofta kryper fram. Man måste vara intelligent för att ljuga ;o) Tur att inte snackaren visade sig på Bond, h*n hade nog åkt på en välförtjänt Emelie-vinge :D !

Seriöst, jag orkar verkligen inte blogga mer! Jag får nog slänga mig in i filmens värld så kanske äckel ångesten lugnar sig en stund. Fi fan säger jag bara.

With love // E.

Etiketter: , , , ,

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Käka xanor,poetens bästa vän!!

7:33 em  
Blogger Emelie sa...

Snygga Fanskapet Björn; Den ångesten jag hade tror jag inget jävla piller i hela universum biter på!!!

Time heals everything, right? ;o)

8:51 em  

Skicka en kommentar

<< Hem