lördag, december 06, 2008

She´s so wathever

Klockan är 14.50, lördag afternoon & här sitter jag och äter frukost!?
Jag har inte fått sova värst mycket inatt då 30 kilos Mr Nemo har legat över mig precis hela natten, så jag har vaknat etttusensjuhundra gånger av andnöd och flyttat på honom, somnat om & sen har han krupit upp på mig igen. Detta nattliga trauma slutade i att jag gick upp alldeles för sent idag, likblek i mitt fejs och sjukt trött. Ja, jag skulle nog vilja påstå att jag faktiskt ser ut som hejkomochjälpmig idag!

Min snälla styvpappa skulle byta bromsar på min bil, så upp & iväg för att handla dom. Åkte iväg helt naturell till Biltema och springer okammad & osminkad & likblek på Kristoffer haha! Hoppas han inte chockades för svårt :D & om han gjorde det att han nu återhämtat sig!

Igår brukades ingen alkohol, utan det var IDOL-soffan som gällde. Idag känns det som att jag borde göra samma, dvs stanna hemma. Men börjar rycka lite i alkotarmen känner jag nu, när jag tänker på det.
Den som lever får helt enkelt se vad som händer.

För övrigt har poletten trillar ner i mitt huvud och jag är from nu NO MERCY LITTLE E - igen! Nu är det slut på dittandet & duttandet & jag tänker köra mitt egna race när det gäller precis allting :) Såärre!

Orka skriva mer nu!

& av någon anledning går det inte att slänga in min youtube låt här idag, så ni får helt enkelt klicka på länken:
http://www.youtube.com/watch?v=cQ25-glGRzI

Do it och lyssna på texten! Jag gillar inte avril egentligen, BUT HEY! That´s so wathever!

& när ni ändå klickar länkar. Kolla in mig och Danni, när vi dansar sjukt het discodans!
http://elfyourself.jibjab.com/view/CsCep6gSSVHQxm1XNQ2p

Pöss // E

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Haha, 30 kilo över en är inte lätt att handskas med och envisa är dem små jäklarna också. Zento vill gärna ligga så nära som möjligt också om inte direkt på en så nu har det varit riktigt tomt i sängen. Men snart kommer han hem igen ju :D

Kram!

2:49 em  
Anonymous Anonym sa...

VÄGER nemo 30 nu?! :O Fodrar du honom med friterad mat eller?? Haha

11:57 fm  

Skicka en kommentar

<< Hem