måndag, december 01, 2008

Tajny apdäjt

Hej Hopp!

En liten kort update från helgen!

I fredags var vi bjudna på fest hos Benka, det var ju inte igår man träffade honom precis, så självklart tackade vi ja! Spriten flödade & vi körde Guitar Hero, vilket jag suger på, så jag sjöng med min oerhört ljuva stämma :S Kvällen var skitkul fastän det fattas vissa bitar av kvällen.
Vi hamnade på Bond i vanlig ordning och dansade assen av oss =) Träffade på Marie som hjälpte till att rocka loss på dansgolvet.

I lördags vaknade jag alldeles för tidigt och kunde inte somna om. Fattar inte varför jag inte kan sova läääääänge när jag är bakis?! Samlade ihop mig och drog in till stan och träffade älskade Erika! Sjukt skönt att träffa henne igen. Tiden bara flög iväg och alldeles för snabbt så måste hon åka iväg igen =( Jag hoppas verkligen att vi ses snart igen! Spelar ingen roll hur många år som går mellan gångerna, så är det alltid lika underbart och lättsamt att träffa henne. En oerhört värdefull vän!

Igår var det ju söndag & julskyltning nere i stan. Pös ner dit och traskade runt några timmar. Det var jättetrevligt, men man får inte den riktiga "Nu-är-det-snart-jul" - känslan när det inte är någon snö!

Idag har jag totalvägrat att göra någonting alls, förutom att ligga i soffan och glo på film. Kollade bla på The Notebook & bölade som fan. Ingen ny film, men jag hade inte sett den tidigare!

Strax ska jag kolla på dom två sista avsnitten av True Blood, jag har dragit på det som fan, för jag vill inte att säsong 1 ska vara sluuut nu, tydligen kommer inte säsong 2 förens i SOMMAR? Hur ska man klara sig? Jag tror fan det är den bästa serie jag sett. Grymt starka scener, som gör att huden knottras! Wow, säger jag bara!

Nä, True Blood vare!

Puss // E.

4 Kommentarer:

Blogger Erika sa...

Helt underbart träffa dig med! Saknar dig mer nu ju. Så.. Snart kommer ja nog ner igen. :D

10:58 em  
Anonymous Anonym sa...

Bra blogg Mihgty E,Fortsätt nu uppdatera så jag med mitt "inget att göra,gå sönder parketten"Har nåt att läsa !Fan jag har inget liv ...

10:07 fm  
Blogger Emelie sa...

Erika; Ja, det hoppas jag verkligen att du gör! Miinst en hel helg :0)

Snygga fanskapet Björn; Tackar Tackar ;P Jo, jag hamnar lite i bloggsvackor ibland när jag inte skriver så mycket, men jag ska försöka skärpa mig!
Jag tycker att du själv ska starta en blogg, det är alltid kul att kika in i människors liv!
Snart blir livet "som vanligt" för dig igen!!

10:28 fm  
Blogger Erika sa...

Em.. Klart!
(Hade med en tanke på att be om fler uppdateringar,men jag återkommer när jag själv är bra på det.)

12:48 em  

Skicka en kommentar

<< Hem