onsdag, december 03, 2008

Kryptiskt inlägg!

Då var det redan onsdag och jag fattar inte hur fort veckorna går?! Dom bara flyger iväg och snart är det jul & grejjer. Kallt som satan ute är det också, vilket varken jag eller 2 av mina djur gillar. Huskyn skiter såklart i vilket =)

Min hjärna har gått på högvarv i flera veckor nu & jag önskar allt som oftast att någon annan kunde ta beslut som måste tas. Det är hårt att vara vuxen ibland! Svårt att veta vad som är rätt eller fel i en del situationer & framförallt svårt att veta vad som blir rätt för framtiden. Nuvaredjupagrejjer!

En önskan för dagen vore ju helt klart att människor kunde prata mer i klartext, så jag slipper att gissa vad det är dom menar. Samtidigt önskar jag att andra i-n-t-e talade så jävla mkt klarspråk, för jag pallar inte att såra någon.

Det här var nog ett av mina mest kryptiska blogg inlägg hittintills!



Nu ska jag städa!

Puss // E.

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Visst är det tufft att vara vuxen ibland och fatta beslut som man omöjligt kan veta resultatet av i förväg. Ibland känns det som rena gissningsleken :( Hoppas i alla fall att de beslut du tar går din väg.

Kram

7:05 em  
Anonymous Anonym sa...

Uppdatera mera Lie!Tillräckligt klarspråk,eller kanske för mycket?Fan jag skall oxå starta blogg,men jag kommer uppdatera min ;-)Hahaha !

1:38 em  
Blogger Emelie sa...

Jessica: Tack! Ja, ibland får man kanske bara sätta sig ner och försöka ändra sitt tänkande lite! Tänka lite "outside the box" kanske!?
Kram!

Snygga Fanskapet Björn:
Klarspråk är fan det bästa! Fortsätt med det :D Se nu till att starta en blogg så LOVAR jag att jag uppdaterar oftare ;P

3:20 em  

Skicka en kommentar

<< Hem