tisdag, mars 20, 2007

Energi!

Min hjärna går verkligen på HÖG varv nu, iom min snilleblixt idè jag fått =) Måste bara få lite TID att sätta mig och samla ihop allt material jag behöver! Det är ju alltid något annat man måste göra precis HELA tiden. Varför har inte dygnet fler timmar än 24?

Annars e allt som vanligt! Jag börjat drömma konstiga drömmar som hela tiden innehåller en viss person. Jag förstår faktiskt inte alls varför. Hoppas dom slutar snart. Verkligen.

Jag har så otroligt mycket energi idag, vet inte vad jag ska göra av den. Har storstädat hela lägenheten och sitter och fantiserar ihop om hur jag vill göra om här inne, nya tapeter, nya möbler, nya PRYLAR!!! Men det går inte just nu, då jag just nu e en liten fattig flicka! Hoppas verkligen jag får svar om bostadsbidraget snart. Det är verkligen tufft att betala hela den här hyran själv. Fattar inte, hur dom kan ta 5100 spänn för att bo här ute på LANDET! nähädutack, när min "verksamhet" har startat upp tänker jag stoppa upp en vas i HFAB´s bak, säga tack och adjö och köpa mig ett hus eller en lägenhet. Sådetså!

Nähäni folks, nu ska jag ägna mig åt trevligare saker, än blogga å datorer ;)

Pöss på Er!

/ Emelie

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem