onsdag, april 04, 2007

Det är svårt det där med titel!

Usch, vilken dålig bloggare jag e ;) Tiden räcker inte till riktigt för att man ska hinna sitta här och skriva!

Idag flyttade Ramses =) & imorgon åker jag ner till Malmö och skriver kontrakt med Matilda som har Daisy, så nu har jag nästan inga vovvar kvar att placera, så nu är steget ännu närme för att jag ska hinna med att uppfylla min dröm. Underbart!!!

Saga håller på att sluta med sitt kortison nu & har klarat sig jättefint utan att klia på sig, hennes päls är fin och tät och det känns helt underbart. Hon har blivit en helt annan hund, oerhört mycket mer lekfull och OERHÖRT mycket mer kelig, min lilla prinsessa!

Idag har det varit Wp träning och Nemo har övat sig på start och stopp, han är jätteduktig och tycker det är riktigt kul att dra kedjorna i skogen, dock tycker han fortf. vagnen är oerhört läskig. Jag är så stolt över min lille pojk som sköter sig mycket bättre i hundmassorna nuförtiden. Det kommer nog bli hund av honom också ;)

kramen Emelie




0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem