torsdag, april 26, 2007

Stulen lista no2


Nämn något som gjorde dig glad igår?
Ojdå, jobbig start på denna listan. Idag var en helt vanlig dag och inget spec hände. Blev dock glad när mamma plingade på min dörr, vilket inte händer alltför ofta!

Vad gjorde du kl 8 i morse?
Kl 08.00 ringde min mobiltelefon att det var dags att stiga upp ur sängen =(

Vad gjorde du för 15 minuter sedan?
Satt & sjöng karaoke framför datorn ;)

Parfym idag?
Ralph Lauren.Cool.

Det sista du sa högt?
Vad VAAAARMT det är ute idag!!

Bästa blogginlägget idag?
Rickards. Dom får mig alltid att le.

Vad har du druckit idag?
Jävulusiskt mycket kaffe, vatten, juice och en öl.

Vad var det senaste du åt?
Cornflakes med äppelmos och mjölk.

Vad var det senaste du köpte?
Storhandlade idag, lite svårt att komma ihåg det sista som hamnade i vagnen.

Vad är det för färg på din ytterdörr?
BrunRöd?

Vad är det för väder hos dig just nu?
En ljuuuum härlig kväll!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Inte kärlek. Men attraktion, absolut.

Sover du tungt?
Nej, vaknar väldigt lätt.

Drömmer du mycket?
I perioder.

Mardrömmar?
Också dem periodvis. Någon som har tips på hur man får väck dom?

Det första du tänker på en "bra" morgon?
Åh, upp till gott morgonkaffe & härlig hundpromenad.

Det första du tänker på en "dålig" morgon?
Jag vill inte stiga upp =(

Vilket ämne var roligast i skolan?
Gympan!

Trivs du med ditt jobb?
Har ju inget "vanligt" jobb, utan jobbar ju för Pjäsens Hundhem. Det är oftast bra, men ibland längtar jag faktiskt efter ett "vanligt" 8-17 jobb.

Favoritklädsel?
Så lite som möjligt?

Favoritlåt just nu?
Jag är besatt av en himla massa låtar just nu. Kan alltså inte bestämma enbart en.

Vad ser du om du tittar åt höger?
En vägg och en bokhylla.

Vad gör dig glad just nu?
Nyss fått lön, det är alltid bra.

Vad ska du göra härnäst?
Tvättstugan, ut med hundarna, sen slänga mig i bingen.

Humör just nu?
Trött och mysig.

Favoritgodis? Äter inte godis längre. Men innan, choklad.

Kläder just nu?
Linne & träningsbyxor.

Musik just nu?
Metallica-Nothing else matters.

Sommarplaner?

Sola & bada & förhoppningsvis pysa iväg någonstans.

Förströelse när du sitter på toa?
Tjejjer går väl inte på toa??

Hur många kuddar sover du med?
Tre. Två till mig & en till Saga.

Morgon- eller nattmänniska?
Nattmänniska, absolut.

Vem är viktigast för dig?
Mamma är oerhört viktig för mig.

Är du kittlig?
Grymt!!

Snarkar du?
Nä, eller jo, när jag somnar full.

Äckligaste insekten?
Spindlar.

Vad längtar du mest efter just nu?
Sömn, kyssar & sommaren!



// E.

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem