tisdag, september 02, 2008

Don´t push it

När människor försöker bestämma över mig får jag verkligen panik. Så, sluta med det är du snäll. TackTack.

Dagen idag har varit oerhört soft. Bara varit hemma nästan hela dagen. Tvättat & dammsugit & sådana där husliga saker. Var borta hos bror och lämnade hundkäk & handlat det nödvändigaste.

Jag har fortfarande känningar av min utekväll i lördags. Jag vägrar fortfarande bli gammal. Såede! I refuuuuuuuuuse.

Jag vill köpa nya saker till min lägenhet. Jag är grymt trött på den här lägenheten, eller inte på själva lägenheten, men på min obefintliga inredning. Så vill någon ge mig en 42 tums Vägg Tv, lite surround and shit, ny soffa & en ny säng så ere bara att höra av sig :) En ny mobil vill jag också ha, när jag ändå e på G. Min rosa är ju som tidigare nämt totaly fucked up.

Nu ska jag pinna ut i regnet, med mina hårbollar & sen blire sängen tillsammans med denna virusmaskin till dator för att glutta lite godnatt film!!!

Imorgon blir nog en trevlig dag :) Emelie is totaly addicted

Puss & sånt // E.

1 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Äntligen kan jag kommentera dina inlägg, man var ju tvungen att vara medlem först här på blogspot! Nåja nu ska jag skriva när jag har nåt att påpeka :D
Kram från oss

3:38 em  

Skicka en kommentar

<< Hem