tisdag, augusti 19, 2008

Film kväll

Har sett fram emot att se Helena Bergströms nya film "Angel" som dessutom är (såklart) regisserad av hennes man Colin Nutley.
http://www.imdb.com/title/tt1183723/
Jag älskar hennes filmer, det är grymt hög mys faktor på hennes filmer av någon anledning. Dessutom förundras jag alltid över hur jävla snygg quinnan är! Men nu såg man faktiskt att hon började bli lite gammal.

Jag blev ganska besviken på den. Filmen var jätte trög en bra stund och slutet var faktiskt katastrof!!! ( Förlåt nu alla som tänker titta på denna, den är helt klart sevärd ) Helt klart måste det ha varit hennes sämsta film. Men jag fick måååånga skratt också. Underhållande att titta på hysteriska människor :P

En skön film att softa till, den får absolut 7 helrör av 10! (Men det får den enkom för att Helena var med)

Imorgon blir det "Felon" hoppas den är något att ha!

Någon som har film tips till en Emelie? Nu börjar ju hösten komma, då behöver jag maaaaaassor av bra film!!!

Puss // E

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem