söndag, augusti 24, 2008

Bakfull som in i h-e

Hej Hej!

Jag skulle i nutid varit på fest hos Jocke med Andreas, Daniella & gänget. Men så fruktansvärt bakfull jag varit idag, så orkade jag helt enkelt inte. Emelie ville, men hennes kropp sa ifrån =( Trist.

Igår, fredag, drog jag och Marie till Nils på fest. Var en del folk, människor man känner, nya människor & människor man inte träffat på sisådär 100 år. Alla fulla, men vissa betydligt mer än andra!

Tyvärr så blev det inga bilder tagna, jag var nog kanske för full för att komma ihåg kameran?

Drog in till stan och hamnade på Bond i vanlig ordning, en del av gänget drog hem och vissa blev kvar!

Som vanligt är det ganska lite folk ute på fredagarna här i stan, så igår gick det iallfall att dansa på ett normalt sätt, utan att stå packad som en sill och ha vässade armbågar.

Blev lite kalabalik i slutet av natten så jag drog från Bond redan vid 02.30 tiden och satte mig utanför för att ta en Cigg innan det var dags för Taxi resan hem. Kom fram en karl och slog sig ner jämte och vi hade en massa intressanta samtal och Emelie lättade sitt oerhört fundersamma hjärta för denna främling. Han var verkligen jätte trevlig och vi hamnade på en bänk jämte Nissan och satt och snackade ett bra tag innan vi skildes för att åka var och en hem till sig ;P
Ett trevligt avslut på en trevlig kväll, som kunde slutat i katastrof!!!

Var inte hemma förens på morgonen och vaknade ändå kl 10.00 och kunde inte somna om =( därav jag är helt slut nu ikväll förmodligen. Jag klarar mig inte på ett par timmars sömn längre.

Har gjort absolut ingenting idag!!! Fick kaffe besök av min nya kompis dock :O det var trevligt! & nu sitter jag alltså här och skriver i min lite halvt bortglömda blogg!

Sms:en trillar in hela tiden och alla berättar hur kuuuuul dom har på sina fester & även att jag är sjukt trött, så önskar jag att jag orkat hänga på!

Hörde att det tydligen var efterfest hos mig inatt, vem vet, vad som händer och sker ;)Livet är fan fullt av överaskningar!!!

Det har hänt så jäkla mkt i mitt liv på så väldigt kort tid & mitt huvud snurrar ganska mkt av vad som hänt & vad som ska hända & på vilket sätt.
När tiden är mogen, kanske jag lättar mitt hjärta om just mitt dilemma, för min blogg, precis som jag gjorde för den trevliga främlingen igår natt!

Nu har jag svamlat färdigt för denna gången, nu är det vågrätt läge i sängen som gäller!!!

Puss // E.

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Vad skönt ändå att träffa en total främling som man kan blotta sitt hjärta för. Att höra någon annans åsikter om ett problem kan göra mycket och då särskilt ngn utomstående.

Hoppas att ditt dilemma löser sig till det bästa.

Kram

12:03 em  
Blogger Emelie sa...

Jessica; Ja, faktiskt, inget jag har som vana att faktiskt göra, utan det var nog första gången! Var absolut skönt och sunt att höra hans åsikter om det hela! Att bara få prata av sig till ngn som man absolut inte känner och som lyssnade helt utan att döma.
Det var faktiskt guld värt!!!

Kram!

6:11 em  
Anonymous Anonym sa...

Ja, lätta ditt hjärta för bloggen nu! :)

7:44 em  
Blogger Emelie sa...

Caroline; hehe, det kommer nog, måste bara försöka reda ut härvan lite först!

=)

11:04 em  

Skicka en kommentar

<< Hem