onsdag, augusti 20, 2008

Min hem-lur!

För tre månader sedan sa jag upp min Telia hem telefon med tanken att skaffa IP telefoni. Uppsägningstiden på hemluren var 3 månader och i måndags stängdes den av. Så ni som ringer på den och undrar varför ni inte kommer fram, nu vet ni ;)

Jag fick hem Ip grejjerna i fredags och kopplade in, men det visade sig vara trasigt shit dom skickat till mig, så nu sitter jag utan fast telefon för första gången sedan jag flyttade hemifrån, vilket känns lite skumt.

Megaphone skulle skicka nytt stuff till mig och det kommer väl i dagarna, så fort det är inkopplat så kommer jag messa mitt nya fasta nummer. Håll till godo med min mobajl så länge.



Vad ringer ni själva med för fast bolag? Eller skiter ni i hemlur och kör bara på mobilen? Vad har ni såfall för mobil abonemang?

Idag är det onsdag. Har ingen aning om vad jag ska hitta på idag. Regnet hänger i luften och jag känner mig oerhört seg.
Vill inte bli sams med tanken att sommaren redan är förbi och nu väntar en regnig och blåsig höst för att sedan övergå i min hat årstid vinter.

GE MIG SOMMAR, SOL & BAD!!!!!

Puss // E

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag kör på mitt kära Parlino jag, baaara mobilen :)

11:40 fm  
Blogger Rickard sa...

har magaphone sen ett år tillbaka och bara man får igång det så funkar det klockrent. sådeså.

kram!

1:33 em  
Blogger Rickard sa...

megaphone såklart...

1:33 em  
Anonymous Anonym sa...

Hemtelefon är det telia som gäller, mobil 3 och sen har jag ett comviq kontant också :)

3:23 em  

Skicka en kommentar

<< Hem