måndag, september 01, 2008

The Weeeekend

Börjar bli en vana detta att uppdatera bloggen on Mondays och berätta om helgen. Får väl bli så även denna måndag.

I Fredags blev det finbesök återigen och Mr D trillade in här i min lilla lägenhet. Trevligt Trevligt.
Fredagen spenderades i soffan framför Tv:n.

Lördagsmorgonen som var vigd till sovmorgon, förstördes av min konstnärsgranne ovanför eight o´clock in the morning, som bestämde sig för att flytta möbler? & såga? sönder saker i sin lägenhet vilket gjorde det omöjligt att somna om. Fick för mig ett tag att hon styckade ngn elak jävel där uppe (hoppas såfall d va mannen med schäfern som bor i dörren jämte :P )
Upp & hoppa blev det.

Rebekah & Mr B skulle till Halmstad och flytta/städa ur Rebekahs gamla lägenhet och jag hade surat ihop för dom inte ville hänga på oss ut, så jag vägrade först att åka och hjälpa till, men Mr D var en mycket snällare kompis än jag, så till slut så pös vi dit iallafall för att jobba lite på våra muskler.

Det visade sig bli kaos, då dom inte haft med sig ngt släp från Linköping för gubbjäveln som tillfälligt hyrde lägenheten skulle köpa deras bohag, men han hade valt att fly fältet istället. Sådär stod vi, med massa möbler och ingen släp vagn och det är flytthelg, vilket gör det ganska svårt att få hyra ett släp. Till slut så fick vi iallafall tag på ett släp och vi började flexa muskler genom att bära lite möööbler!Det gick ganska kvickt som tur väl var, men klockan hade ändå hunnit bli ganska mycket efter allt strul, så nu var det bråååttom hem, för att gå in i alkoholic mode

Hem & duscha & kleta på lite smink & korka upp.
Jag hade i ett ogenomtänkt tillfälle lovat Mr D att han skulle få lära mig att dricka ett helrör på en och samma kväll, jag släppte dock den tanken efter några groggar & drack snälla cider istället :) Vilket såklart var ett mycket bra drag av mig!

Vi skulle eg. ha pyst hem till Jocke, men something happend så Daniella ringde & sa att vi skulle till en annan snubbe istället ngnstans på Nyhem? (kommer nog inte riktigt ihåg vart fan vi hamnade någonstans)
Tog taxi dit och Mr D blev mycket omtyckt av Herr Taxi chaffis så vi fick hans nummer så vi skulle slippa vänta för länge på taxin hem eftersom det var löööööönehelg. Sjysst!

Träffade upp Daniella och Sofie på förfesten & vi röjde lite & sen blev det down town såklart.

Harrryyys i vanlig ordning. Har grymma minnesluckor, men det var kul som fan, tills jag tabbade mig fett & fick betala för det i någon timme eller så. Tack Dannie för du försvarade mig, du e fan bäst <3

Tappade dessvärre bort Dannie & Sofie, så vi pös vidare till Bond för att röra lite på höfterna. Tror vi rokkade mest på hela dansgolvet på våra vingliga ben. Iallfall den lilla stund vi hann att vara på just dansgolvet :)

Kvällen tog slut förjävla alldeles för fort och vi ringde vår snälla Taxi chaffis. Han hade en annan snubbe i bilen som skulle åt andra hållet, men han bad mig vänta i luren och han förklarade för sin kund att han var tvungen att vända för att skjutsa hem sina nya kompisar. Cool kille. Tummen upp Taxi Driver!
Jaja, hem kom vi, i tryggt förvar!!!

Jag orkar inte skriva details, men i vanlig ordning så sker det saker man är förbryllad över;

* Varför får snuskiga gubbar finnas?
* Varför avlivas inte snuskiga gubbar på plats?
* Varför smälte alla toaletthållare som smör?
* Varför blev jag inte dålig när jag åt kött?
* Varför skrek folk inne på toa?
* Varför hade vi med oss typ 3 kilo kött hem?
* Varför hade Mr D rödingar i hela sin bakficka på jeansen?
* Varför söp vi bort våra kompisar?
* & sen ett HUR! HUR, får man i sig ett helrör på bara någon timme? I wanna LEEEEEEEEARN!

Ja, många Varför finns det & frågan är om man någonsin får reda på svaren. Life is bitch!

Menjagharhaftenförjävlakulhelg

Söndagen ägnades baaaaaaaara i vågrätt läge!! En bakfylle-söndag precis som den ska vara !!!!!

Så, tack alla inblandade (förutom den där jävla snusk gubben) för att jag mår som jag förtjänar idag!!!

Bilder blir det inga, dom som togs, var antingen för suddiga, för fulla eller så förseställde dom konstiga saker :P

Puss // E

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem