söndag, augusti 17, 2008

Helgen

Nu är det söndagkväll igen. Helgerna går så ruggigt fort jämt. Likaså denna.

Jag har tagit det lugnt hela helgen. Eller lugnt gällande festandet iallafall. Energinivån har varit ganska låg efter det som hände med Rocky . Vilket är ganska förståeligt..
Det gör fortfarande förbannat ont. Men inte mer om det nu..

Både fredagen och lördagen pös jag iväg till K och kollade film. Kollade Sagan om ringen III, den är alltid lika grym. Arn blev det också, helt ok film, men kändes lite skumt att se riddare från östra götaland ;) Trist slut dock. Borde really really komma en numero II på den!

Nä, orka skriva mer. Jag ska faktiskt gå och lägga mig i sängen med vovvarna nu och mysa lite med min nya bok.

Ska försöka uppdatera i dagarna med lite längre inblick i en liten Emelie´s liv. Just nu behöver hon sin skönhetssömn & sova bort lite bekymmersrynkor? tror jag minsann.

Emelie in the car:


Puss // E.

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Arn är en triologi, del 2 går upp på bio nu i augusti. Del 3 kommer senare i år tror jag, lagom till jul! =)
Så jag förstår att du tycker att slutet var lite skumt! =)
kram

12:55 em  
Blogger Emelie sa...

Stoffe; Tack för upplysningen :P Kändes helt klart lite skumt! Då blire till att glutta på dom andra två också då!

Kraam

9:28 em  
Anonymous Anonym sa...

Tack för titten! Kan inte bli annat en en mysig dag med de 2 bruna som förgyller den :)

10:41 em  

Skicka en kommentar

<< Hem