tisdag, september 09, 2008

Sammanfattning i korta drag

Jag lovade i bloggen igår att jag skulle förtälja historian om helgens bravader. Men vet ni? Jag orkar inte. Ni får dom senaste dagarna i mkt korta drag.

Var ju sjuuuuuuk förra veckan, sjuk som fan, förkyld & feber, ont i öronen och halsjäveln. Tog det ganska soft. Lördagen så ringde luren om lite fester, så jag beslöt att utmana förkylningen och stoppade i mig 1 kilo Ipren och drog iväg till Jocke, för att träffa Dannie & Andreas & resten.

Sen for vi till stan med Råttan och in på Harrys.
Träffade på lite andra nice people där och vi dansade som fan. Gött! Inga äckliga gubbar på Harrys i lördags iaf.

Träffade Sandra´s Daniel och kände inte igen honom. Nu får jag skämmas. Inte lätt det där att ha koll på allt och alla. Men illa illa eftersom jag träffat dom en hel del :P Jag skyller på febern!!!!

En kul dansig kväll helt enkelt :)

Söndagen vaknade jag och förkylningen kändes inte, men grymme bakis. Blek som ett lik och skakig som ett asplöv!

Laters on the afternoon, dök den där mycket trevliga Mr D upp och vi intog soffposition, vilket var alldeles utmärkt mot min baksmälla.
Kollade på Alpha dog, har sett den tidigare, men den är så grymt "bra" En riktigt grym film. Har ni inte sett, titta! Verlighetsbaserad of course.

Måndagen fortsatte i soffans och TV´ns tecken. Nu kan jag alla Discoverys program utantill tror jag! Soffmys är grymt underskattat. Mer sånt åt folket.

Idag var det jobbe & nu e jag stört trött.

Förkylningen har nästan släppt, bara lite kvar i halsen, skönt som fasiken.

Från det ena till det andra är jag grymt sugen på en tatuering, men vet inte vad jag ska göööööra. I have to find out!!!!

He´s orgasmic

Puss // E

Etiketter: , , , , , ,

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem