lördag, november 22, 2008

Nya stövlar & drös med födelsedagsbarn!

Idag har jag hängt på stan för att hitta nya stövlar! Hade redan hittat ett par svarta som var så sjuuukt snygga, men kom hem med ett par sjukt snygga bruna istället! Dom svarta får väl välkomnas i min garderob när nya pengar trillar in! Jag välkomnar dessa underbaringar till The Hous Of Emelie!



Dom ska det rockas i nästa helg när jag förmodligen & förhoppningsvis får finbesök från Skåne & Uddevalla!

Imorgon är det 5 år sedan Saga & hennes syskon föddes. Känns helt otroligt att det är så länge sen! 5 år - då blir min kaka verkligen vuxen på riktigt!
Dagen till ära så ska det serveras Fläskfilè & ris till frukost, tårta & kvällsmat :) Har stått & stekt kött till förbannelse ikväll & nu osar det stekt gris i hela mitt hem :S Men det är hon såklart värd <3 Några smaskiga ben kommer slinka ner också och priset jag får betala för denna endagars diet, är väl hundar som springer runt & fiser som bara f*n! Jaaajaaa!

Imorgon är inte bara våra älskade hundars födelsedag, utan även min älskade mammas! Så det ska hinnas att åka dit & kalasa också. Jag tänker faktiskt fuska med min diet imorgon och kränga lite tårta & säkert bjussar hon på någon smaskig mat också - dagen till ära!

Ikväll blir det en lugn mysdag hemma hos Emelie & gänget. Soffa, filmer till förbannelse, levande doftljus & morotsstavar&äpple :D Kvällen är gjord!

Ha en underbar lördag mina kära vänner!

Puss // E.

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Grattis till fina Saga med syskon och din mamma såklart :D Hoppas att ni får en fin dag tillsammans allihop.

Kram

7:44 em  
Blogger Emelie sa...

TACK Jessica! Vi hade en jättemysig dag allihopa, både födelsedagshundar & födelsedags mamman!!!!

Kram!

3:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Stort grattis till hela högen!!!

Kram från oss i skåne!

6:59 em  

Skicka en kommentar

<< Hem