söndag, oktober 19, 2008

När blev bonden gay?

Sitter här i soffan och söndagsslackar och zappar mellan Tv kanalerna.
Fastnade på kanal 4 där Bonde söker fru är igång. Jag har aldrig någonsin följt denna skumma serie, men nu måste d väl fan gått för långt? Med bland alla bonniga bönner, så finns det nu en GAY bonde? Hur manligt e d liksom? Jag har absolut ingenting emot homosexuella, fine for me, men detta känns väldigt vridet. Faktiskt.
En bonde ska ha en riktig kvinna hemma. En bullmamma som ska föda sjuhelsikes många ungar, förse bondmannen med mat & koka kaffe till honom.

Nä, nu tror jag det här landet tom börjar bli för modernt för en fd bonnatös som mig!Nu har alla dessa realityserier gått steget toooo long!!!

Annars e allt precis som vanligt i en Emelie´s liv. Lite mer förvirrad än vanligt kanske. Min hjärna har en tendens att låsa sig i vissa riktningar och sen måste jag ta till verkligt drastiska åtgärder för att den ska fortsätta fungera som normalt. Så drastiska åtgärder har förekommit den senaste tiden :P (nä, jag pratar inte i gåtor)

Nä, d va inge kul att blogga ikväll. Nu ska jag fortsätta kolla på det sista av Gaybonden!!!

Vila mjukt älskade Sonja..........

Puss // E.

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

han är ju inte ens en bonde... han har ett stall med hästar... typ dyrbara avelshästar eller nått sånt...

12:48 fm  
Anonymous Anonym sa...

Haha.....har inte sett Bonde söker fru denna säsongen...men va fan....först var det bara män som sökte fruar, sen var det både män & kvinnor & nu är det även homosexuella.
Heter det ännu Bonde söker fru?

2:20 fm  
Blogger Emelie sa...

Rebekah; Du verkar mer påläst än mig! En bonde för mig håller på med grisar & kossor!

Catta; Ja, det heter verkligen bonde söker fru fortfarande, grymt skumt!

Alltså, nu vet jag inte vad för hästar denna lilla gay bonde håller på med, men känns liiiite skumt att se massa gay people tävla tillsammans med Malin Bayard på hopp banan!!!

Jag måste nog faktiskt uppdatera min hjärna, tror kanske den håller på att bli lite omodern!!!!!!! :D

10:30 fm  
Anonymous Anonym sa...

om du tyckte HAN var "gayig" skulle du sett hans...hmmm..fruar..eller.. HA han vart ju värsta manliga matchon jämfört med dem..:)
Faaaast undra vem som skriker "RIDE BITCH RIDE" till vem..;)

7:56 em  
Blogger Emelie sa...

Tesan! HAHA, jo, jag såg ju en del! men när han började prata om att han hade Dressman kallingar på sig jämt och ville bada med pillevippen bar tillsammans med en av dom tilltänkta gay bönderna, då kändes d som lite toooo much info liksom!

Ska dom sitta där bland hans fina fullblodsaraber? & suga balle?=)

8:05 em  

Skicka en kommentar

<< Hem