söndag, november 02, 2008

Say my name bitch!

Veeeeeeem sitter hemma & uppdaterar sin blogg på självaste Halloween? Jomen! En liten Emelie såklart!
Jag har vänligt men bestämt tackat nej till skamliga förslag, alkoholkonsumtion, kostymprovning osv för att vara hemma och detoxa mig själv från alla dessa snuskigheter samt stökigheter.
Emelie har stora funderingar på att bli en lite snällare flicka än hon varit på sista tiden. Man kan nog faktiskt säga att hon varit lite stygg det senaste året.

Nu får mina stadiga hela 37 läsare inte tro att jag gått och blivit trist&tråkig. Nejnej, Emelie behöver bara en liten paus. Både levern & mitt känsloliv behöver nog faktiskt ta en liten minisemester på en vecka eller kanske två :P sen baaaaaa kör hon nog igen! Men denna helgen fick bli lugn och jag ser fram emot att inte vakna upp med den ständigt återkommande fylleångesten imorgon! Han har faktiskt blivit en riktigt elak jävel till att återkomma varje söndag.

Nu tänker jag inte blogga mer, utan nu ska jag ägna mig åt andra saker. Sånt man gör nattetid helt enkelt.

Jag har fått nog av er karljävlar eller iallfall på ett tag :D

Jag avslutar med lite Youtube shit! För den är så jäääävla sann!

My Girlfriends ex-boyfriend


PussUtanSnusk //E.

Etiketter: , , , , ,

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem