måndag, oktober 20, 2008

I'll be all you need and more

Idag så ringde ett bemanningsföretag och frågade om jag var intresserad av ett Receptionist jobb här i stan. Jag hade glömt att jag lagt in ett CV där för hundra år sedan så jag blev ganska paff när hon ringde och sa att jag skulle fundera på det och återkomma.
Egentligen är det väl inte så mycket att fundera på. Att jobba som receptionist har jag gjort tidigare och jag tyckte det var skitkul. Men att slänga sig in i ett bemaningsföretag igen vet jag faktiskt inte om jag har någon lust till?! Denna tjänsten var 6 månader, sedan skulle företaget bestämma sig om dom ville anställa eller inte. Blir det inte anställning, blir man antagligen kvar på bemanningsföretaget. Har ingen erfarenhet av just detta bemanningsföretag, men jobbade när jag flyttade till Halmstad för Manpower och dom var ganska jobbiga och skickade runt en på ibland 1-dagars uppdrag. Det är inge vidare faktiskt! Är väl helt ok med bemaningsföretag om uppdragen är lite längre, då är det kul att testa på lite olika arbeten!

Jaja, jag ska fundera ett gäng dagar så får vi se!

Nähääää, nu hann jag inte uppdatera mer, för nu börjar minsann Cityakuten och det ska jag kika på nerbäddad i soffan med massa myyyyyys!

Puss // E.

7 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Kul med erbjudande om jobb, särskilt när uppdragen varar lite längre. Sådana där 1-dagars uppdrag är verkligen ingen höjdare. Men men, ibland får man ta det ändå.

Kram!

7:02 fm  
Anonymous Anonym sa...

Vilket va det?

Jobbar själv via ett bemanningsbolag och har varit på samma arbetsplats i snart 2år så allt e inte skit som glimmar.

:-)

12:48 em  
Anonymous Anonym sa...

Men sex månader är ju skitbra! :)
Hoppas du får det!

8:37 em  
Anonymous Anonym sa...

Ja, jag hoppas också på att du får det :)
Och får hoppas det inte blir sådana där 1-dagars uppdrag.

10:16 em  
Anonymous Anonym sa...

hej! Ja men sex månader är ju ändå sex månader =) såg att du tipsat i nå blogg om rosenrot..det funkar väl ändå inte?Har ätit det i två veckor (minst) och jag är allt bra lika trött ändå=( men lycka till med jobbbeslut=) mvh Lenita

6:57 em  
Blogger Emelie sa...

Westcoasthst: Lernia! Vilket jobbar du för?
Kul att se dig fresten :)) looong time! hoppas allt är kalas med er!

Lenia: Köp riktigt koncentrerad rosenrot och inge billigt skit på ICA, vet flera stycken det funkar för :) Runt 200 riksdaler/månad kostar dom :D

7:03 em  
Anonymous Anonym sa...

Westcoasthst: Lernia! Vilket jobbar du för?
Kul att se dig fresten :)) looong time! hoppas allt är kalas med er!

Tranpenad och jag jobbar på AJ.

Ja det va ett tag sedan hoppas livet leker för dig med.

8:56 fm  

Skicka en kommentar

<< Hem