onsdag, oktober 15, 2008

Städ&fix dag

Idag har regnet öst ner precis hela dagen. Jag hatar verkligen hösten. Man borde fan bo i ett land där solen alltid sken & alla sprang omkring halvnakna in tha sun!

Idag har jag varit duktig och städat lägenheten, moppat golv, tvättat, dammat & diskat.
Jag & hundarna trotsade regnet och har gått en långpromenad idag. Huskyn var skitglad, men dom andra två gick med hukade huvuden och tyckte livet sög. Dom ville hellre hem och ligga på soffan! Är väl dags att dra fram vinteroverallerna till dom nu ;P




Nu måste jag sluta, för nu ska jag lyssna på karlavagnen där eventuellt Rebekah ska vara med och snacka Pitbull!!!

Dagens citat jag fick från min underbara barndomskompis tidigare idag;
"man ska ha kul med den orätte medans man väntar på den rätte"

Puss // E

1 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Tur att Nicke o Irene kom med iaf. :)

Härliga bilder på djuren. :)

11:51 em  

Skicka en kommentar

<< Hem