måndag, maj 07, 2007

Bedårande Bebis Besök På Bäckagård

Idag kom Johanna, Anders och lille Oskar hit för en prat och fika stund! Det var mycket trevligt, oerhört länge sedan jag träffade någon av dem och Oskar hade blivit så STOR!!!!!!!! Tyvärr fick Pjäsen Theo stanna hemma då Nemo förmodligen inte hade uppskattat det besöket ;)
Nemo har ju aldrig förr träffat en sådan liten bebis som Oskar och jag stängde först bort honom då jag trodde att han skulle vara väääääldigt hoppig och burdus mot Oskar. Men efter lite övertalning från Mamma Johanna och Pappa Anders så släppte jag ut monstret & han skötte sig JÄTTE bra!
Han såg direkt att det var en människo bebis och hälsade fint och UTAN att nafsa & bita som han annars gör, det är hans hälsnings ceremoni liksom! Stolt matte!

Saga som är skendräktig trodde nog i all sin kärlek till allt och alla att Oskar var hennes bebis, för hon gick och pussade honom hela tiden och när han somnat i vagnen var det hon som satt bredvid och höll koll ;) Hon är rolig hon.

Jaja, nu ska jag inta säng position, för jag är jätte trött!

Här kommer bildbeviset på Nemo och Oskar. Stackars Oskar, fick en stor Nemo i knät ;)

Tack för en härlig dag, Anders, Johanna & Söt Oskar!





High 5 ;)




Kram //E.

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

härliga bilder :)

8:28 fm  
Anonymous Anonym sa...

Så sött! Hoppas Ettie och Stella också kan vara så snälla med barn :)

11:38 fm  
Blogger Emelie sa...

Det är alltid underbart att se djur och barn tillsammans! Skönt att man kan bli positivt överaskad av Nemo också och inte bara negativt för alla dumheter han hittar på ;)

Har inte Ettie och Stellan träffat små barn ? har jag för mig! =)) Tror nog att dom sköter sig exemplariskt =)

12:23 em  
Anonymous Anonym sa...

Njae, ute typ. Å en nyfödd bebis vars föräldrar precis som dom i din text tyckte det var helt ok om hundarna ville nosa å vara nära den. Men dom var VÄLDIGT nyfikna så vi tog det säkra före det osäkra. Men får dom bara lite vana tror jag dom flesta hundar lär sig läsa av barn bra :)

2:58 em  

Skicka en kommentar

<< Hem