torsdag, maj 10, 2007

Ointressant inlägg.

Hej Hopp!
Efter några hektiska dagar med besök i alla dess former tänkte jag ta en VILO dag idag. Dock har den vilo dagen bestått i att ta emot en FÖRBASKAD mängd telefon samtal gällande Pjäsens Hundhem.
Varför är det alltid så, att när sommaren börjar närma sig, då vill folk göra sig av med sina djur?! Så här är det varje sommar och det är så otroligt sorgligt. Att människor bara kan bete sig på detta sättet mot sina vänner. Det är skamligt.

Jaja, nu sitter jag här alldeles för sent igen. Klockan är 00.33 och jag borde verkligen ligga i sängen och sova. Men kvällarna/nätterna är så GRYMT sköna att bara sitta och softa på.

Imorgon ska jag verkligen bege mig ut i skogen med min hundflock, har inte hunnit med dem dom senaste dagarna känns det som. Stackars Saga har fått värsta Pamela Andersson Boobisarna och dom är fyllda med mjölk. Förstår inte varför hon blir skendräktig efter VARJE löp. Trist.

Imorgon ( torsdag ) anländer dom små puppisarna till Fagersta. Önskar varannan sekund att jag skulle ha en här nere, och varannan tycker jag det är skönt att slippa i år. Jaja, hoppas det blir bra för dom små liven iaf!

Nu ska jag faktiskt slänga mig i soffan tillsammans med mina små kärlekar och glutta till TV i lugn och ro, sen blir det vertikalt? läge i sängen!

Kram på Er däre ute!

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem