fredag, juni 15, 2007

Öl förijävelens gott

Meningen är att PHH skall läggas ner ett tag, då vi behöver utvärdera verksamheten lite granna, men dessa dagarna som varit har det varit MER än nog att göra. Känns oerhört skönt dock, att Conan funnit sitt hem nu, efter allt som varit med honom. Ser fram emot att åka och lämna honom i Göteborg!!

Ikväll dricks det öl (för många) lyssnas på musik och röks ciggiluringar. Härligt! Att BARA få koppla av! Jag har också svikit mitt löfte och glömde allt vad bantningskurer hette och köpte mig en stor fet pizza idag, chips och som skrivet ovan ÖL. Så nu sitter jag här och har lite skuldkänslor över detta, men som Rebekah sa, "för att bränna fett, måste man äta fett" = pizza är bra för kroppen ;)
Hon är allt bra klok hon! På måndag, är det åter till Allevo drinkar och purjolökssoppa.

På söndag kommer Malmö gruppen hit och ska köra en träning med oss. Blir mycket trevligt!

Nähäni, nu ska jag fortsätta med mina öl!!

Kram kram // E.

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

gottegris :)
Ses på söndag. Kram

12:11 em  
Blogger Emelie sa...

=) Ja, snacka om ångest idag över allt gottis som slank ner igår! haha! nu får jag nog svälta mig själv i en vecka eller två ;) Ses imorgon!!! KRAAM

12:14 em  
Anonymous Anonym sa...

Ähh man måste unna sig nåt då och då :D

5:56 em  

Skicka en kommentar

<< Hem