måndag, maj 21, 2007

Tur man inte har silikon i tuttarna

Igår, söndag, var det dags för Wp träning igen. Hallandsposten var där och fotade och grejjade!
Jag hade alla tre hundarna med mig och dom stod bundna vid bilen jättesnälla under ganska lång tid, då jag satt och gosade med Pjäsen valparna och tjötade skit med övriga medlemmar.

När det närmade sig för att åka hem, gick jag för att pussa lite på hundarna och helt plötsligt från ingenstans rök Saga och Nemo ihop, JÄVLA skit hundar =( Jag fick isär dom jätte fort, men blev själv biten i vaden och i ena TUTTEN!! Jag har verkligen jätte stora blåmärken på båda ställerna =( Bah! så ont det gör.
Nemo fick sig en omgång av både mig och Niklas och var liten som en skitkorv i bilen dit han blev förvisad.
Som tur väl är var det ingen som helst spänning mellan han och Saga efteråt och inte nu heller.
Trist att det skulle hända igen bara, dom har inte rört varandra på flera flera månader nu (sedan jag gick hundkursen hos Stefans hundtjänst) Nu får det bli ännu hårdare här hemma och aldrig att jag klantar mig så att jag binder alla tre på samma ställe. Klantigt av mig, som tusan.

Här är han skit korven, han som ställer till oreda här hemma:
Nemo; the one and only:


Pöss // E.

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

sicken liten vilding den där nemo. :D
Ajajaj säger ja bara :P

1:33 em  
Blogger Emelie sa...

haha! ja, han är allt ett litet as, den där Nemo ;) Jag har fortfarande ont dock =(

=)

2:22 em  
Anonymous Anonym sa...

Ush, men du, som pappa brukar säga när ja va liten: de går över tills du gifter dig! :D

3:18 em  

Skicka en kommentar

<< Hem