lördag, juni 02, 2007

Nu är den ROSA Nokian död, TACK Mr Nemo

Dagen idag, har gått i väntans tider, jag har väntat och väntat och väntat lite till.
Vad jag har väntat på har varit Rockys jourfamilj som skulle kommit hit idag, men nyss fick jag veta att dom skulle komma alldeles för sent ikväll för att jag skulle hinna träffa dem =( Trist, en hel dag till spillo. Jag har verkligen haft enormt mycket överskotts energi idag och inte haft ngnstans att göra av den, då jag varit tvungen att vara hemma och vänta. & dom flesta som känner mig VET att jag är DÅLIG på att vänta :S

Mitt i väntans tider, bestämde jag mig för att ta mina 3 vänner på ytterligare en långpromenad idag.
Jag byltade på Azul klövjeväskan och fyllde den med 3 kg sand för hon skulle bli extra trött, samt att hon älskar att bära den, hon blir så stolt <3

Iväg bar det!

När vi precis kommit in i skogen, skulle jag ta fram min lilla rosa för att läsa ett sms jag precis fått & just i det ögonblicket fick Mr Skitkorv (AKA Nemo) syn på en kossa, som han sprang emot för att försöka få sig en tugga av den. Mobilen flög iväg, landade i en stor vattenpöl, för att därefter studsa iväg upp på en STEN.
Vad händer? ja, inte förblev den hel iallafall =( Displayen dog, eller det blev massa konstigt i den så man inte ser vad folk skriver i sms och inget annat heller för den delen.
Egenligen är det väl inget att sitta och lipa över, en liten sketen mobil? Men va fan, jag älskade verkligen den lilla rosa =( & fattig som jag är i nutid, så är det inte bara att traska iväg till affären för att införskaffa sig en ny.
Konstigt, för några dagar sedan sa jag till Rebekah att jag verkligen inte ville att detta skulle hända min mobil. Jag har ALDRIG gillat en mobil som min rosa. Shit, e jag sjuk? haha.
Här kommer liket iaf =( :

RIP Nokia 6111 frosted pink


Jaja, efter att ha lipat klart över den rosa & skällt ut Nemo, så bestämde jag mig för att rycka upp mig. Det är ju iaf vackert väder ;) Solen lös och fåglarna kvittrade-Underbart !! Så vi traskade vidare, mina 3 vänner och jag!

Här kommer några poseringsbilder som blev tagna idag, inga jättebra kort, men dom duger för bloggen iaf:












Väl hemma, så lagade vi lite käk & nu ska jag sätta mig i soffan och bara lata mig. Detta var nog en ganska bra dag ändå =)

Kram på Er!

//Emelie

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Alla är så söta men Azul är verkligen SÖT ;)

11:46 fm  
Blogger Emelie sa...

Ja, hon är en vacker liten tjej!!! Så kul att ge henne uppgifter såsom tex klövjeväskan för hon verkligen älskar när man ger henne ansvar! Nemo & Saga är lite mer latmaskar än henne ;)
Kan inte förstå att hon blir 7!!! år nu i juni =( tiden går alltför fort =(

1:30 em  

Skicka en kommentar

<< Hem