måndag, maj 28, 2007

Ännu en stulen lista ;) Tack Tette!

Namn: Emelie
Piercingar: Ja
Tatueringar: Ja
Skostorlek: 37-38
Hårfärg: Ngn tråkig brun tror jag?

Är du kär i någon? Mig själv?
Önskar du att du bodde någon annanstans? Det händer!
Dricker du? Ja! & gott är det också! Blivit lite vin besatt, å VEM säger nej till en kall öl????
Använder du droger? Absolut inte.
Röker du? Ja,tyvärr.
Vad är du rädd för? Fästingar & andra otäcka småkryp.
Gillar du att tvätta? Jag ÄLSKAR att tvätta? Nähädu tack. Tvättas gör det inte mer än nödvändigt i mitt hem.
Gillar du berg-och-dalbana? Ja, efteråt är det rätt skönt, men under tiden jag åker har jag verkligen döds ångest.

Senaste..
Filmen du hyrde? Oj, så länge sen så det kommer jag inte ihåg.
Filmen du köpte? INGEN aning.
Låten du lyssnade på? Mika-Grace Kelly, på radion nyss
Låten du hade på hjärnan? Mika-Grace Kelly.
Låten du laddade ner? Hoho. Mrs Robinsson m Simon and the garfunkels
Personen du ringde? Rebekah.
Personen som ringde dig? Rebekah.
Tv-program du tittade på? Top Model.

För eller emot...
Långdistansförhållanden: Emot
Utnyttja någon: Emot.
Självmord: Emot.
Teenage smoking: ???
Att använda droger: Emot
Sex före äktenskapet: FÖR.
Köra onykter: Emot.
Förhållanden: Emot? ;)

Favorit...
Mat: Grönsaker =)
Låt: Bah, orka? kan inte välja!
Sak att göra: Pussas!
Ämne att tala om: Snuskigheter,PHH,Djur & vad göra till helgen =)
Sport: E cykla en sport ? haha
Dryck: KAFFE.
Kläder: Mina träningsbrallor.
Film: Kan inte välja. Finns många. Är besatt av Beck filmerna dock.
Bil: Toyota Carina II KZA 239 rip =(

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke? Ja, men förmodligen helt i onödan.
Gråtit över en flicka? Jag gråter över Reb. emellanåt haha.
Ljugit för någon? Ja, men säkert bara vita lögner ;)
Varit i slagsmål? Absolut.
Blivit arresterad? Ja!!!!!!!!!!!!!!! TACK Ann Nilsson!

Antal...
Personer från grundskolan du har kontakt med: 0!
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Ingen aning? Vet om att jag var i tidningen när jag fyllde 18 =) å sen ngn gång när jag av ngn okänd? anledning poserade i ngn tidning som liten tillsammans med min bror? & ja, vi var påklädda ;) haha.
Ärr du har på kroppen: Tyvärr.Ett gäng.

Ska bli skoj: Att fixa mitt nya hus jag SKA fixa =)
Ska inte bli skoj: Att lägga ner PHH ett tag.
Snurrar nu: Molly. Körde in vår fång sjuka Molly till djursjukhuset idag =(
Sparar till: En BIL.
Väntar på: Mitt hus.!

Pålägg som gäller: Ost.
Dagens dryck: Kaffe.

Senaste..
Boken du läste: Constance Briscoe-Äcklig.
Personen du fick brev av: Viktoria från PHH.
Personen du fick sms av: Martina.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Oj... Påskafton!
Saken du köpte: Cigaretter.

Vad har du gjort idag? Kört Molly till djursjukhuset.
Var det kul? Nä, inte kul, men nödvändigt.
Brukar du svära mycket? Försöker att låta bli. Men man blir som man umgås ;)
Hur tidigt stiger du upp? Nio, SENAST.
Gillar du att slåss? Om jag är riktigt arg, så är det oerhört trevligt att få slå ngn på käften.
Vad har du på dig just nu? Linne, Träningsbyxor.
Vad ska du göra ikväll? Cykla med Saga, TVn och sängen.
Är du seriös? Det händer?
Vad är du allergisk mot? PÄLSDJUR =(
Var har du ont? Har ont i mitt huvud idag.
Använder du hårspray? Näääää.
Kan du stå på händer? Absolut.
Favoritserie? City akuten, Lost,Prison break.
Håkan Hellström eller The Ark? Tänker inte välja.Blä.
Bright eyes eller Lars Winnerbäck? Winnerbäck.
Salt eller socker? Socker
Gillar du ketchup? Bah, inte speciellt.
Är du glad nu? Jadå, men lite trött.
Var du glad igår? Nä, igår var en skit dag.
Känner du någon som jobbar på sjukhus? Ja.
Vad dansar du till? Jag dansar självklart till allt.
Stockholm är? Emelie ÄLSKAR Stockholm.
Göteborg är? Bläää.
Kan du sjunga? Jag älskar att sjunga, men sen om jag KAN, det är ju en helt annan femma.
Mer värt än guld? Mina vänner, Min familj, mina doggar.
Spaghetti eller makaroner? Spaghetti.
Ett land jag helst vill besöka: AUSTRALIEN!!


gah, vilken LÅNG lista!

Jaja, i brist på annat så stal jag iaf denna från lilla Tette =) http://tette.bloggspace.se/

Nu ska jag ut å cykla med Saga Bull.

Kram på Er! // Emelie

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem