måndag, juni 04, 2007

Intressant dag?

Igår kväll gick min kind tand verkligen SÖNDER, hålet så stort så jag kunde SE det med ögat. Helt sjukt. Jag har A L D R I G tidigare behövt laga vilket gjorde mig skit nervös inför att ringa till tandläkaren idag.

Gick upp tidigt och ringde för att boka, efter typ 10 minuters väntetid, svarade en sur kärring att det minsann var flera ÅRS väntetid på att få laga en tand men om jag hade väldigt ont, kunde jag minsann få telenr till Vallås, som hade jour. TACK DÅ, jag avslutade samtalet med att vi ses om ett par tre år.
Ringde Vallås och fick en tid 13.10 idag. Det var LÄNGE sedan jag var så nervös. Men det gick bra. Dock var tanden så trasig så jag måste dit och rotfylla =`( och DET kommer väl göra svin ont antar jag. Kul att pröjsa 2500 för en tandjävel? men jag tänker minsann inte dra ut den, så det får gå på något vis.
Bedövningen har typ inte släppt förens för ngn timme sedan och jag har inte kunnat äta på hela dagen.

När jag trodde att dagen inte kunde bli värre, så när jag sitter på min uteplats och myser, äter en advocado och pratar skit med Andreas, så plingar det på dörren. Jag rusar dit och kikar i nyckelhålet och VEM STÅR DÄR???????????

TV LICENS MANNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!åh , jag vägrar att öppna såklart. Han sticker in en lapp i min brevlåda adresserad till/på mitt ex MOHAAAAAAAAHAAAAAAMOAAAA hans dörr står nämligen kvar på dörren, fast jag felanmält det tre gånger. Men ngt gott ska väl ändå komma ur det onda? ;) Jaja, herrejisses. Är jag en HEMSK människa som inte vill betala Tv-licens?!?!?! Jag undrar egentligen hur många som gör det i Sverige? Att betala 500 kr var tredje? månad känns som en utgift jag iallafall inte har lust med. BAH!!! Sen kan man väl sitta och undra hur korkat det är att sitta och skriva det i sin Blogg på internet, kanske läser TV-licens mannen min blogg? ;) Fast kanske inte? Vi får se...

Jaja, det var min dag det! Intressant eller icke är upp till var och en =) Nu ska jag ut på en mysig runda med mina tre vänner och sedan lägga mig i min ill röda älskade soffa och dra en mysig filt över mig <3

Puss//Emelie

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem