söndag, april 06, 2008

And the Award goes to...

Nu är det bevisat- Jag är en urusel bloggare!

Jag fattar inte att folk hinner uppdatera sina kära bloggar var dag?! Jaja, jag tänker aldrig mer säga att jag ska försöka uppdatera bloggen oftare, utan den uppdateras när det finns lite mer tid! Som idag, en soft, regning tråk-söndag.

Vanligtvis är mina söndagar inte tråkiga, men den här suger rejält. Såg fram emot WP träning idag med alla 3 hundarna. Vi byltade på oss massa varma kläder och skuttade glatt in i bilen. Väl framme så insåg jag att det inte skulle gå att köra in på träningsplatsen utan att fastna i den där jävlaförbannadeleran, utan att 1, Fastna grymt fett, 2, Köra så jävlafucking fort, så bilen hade gått sönder.
Jag stod där en stund och funderade med en skrikande hejja-på-kör-nu-in-i-lervällingen Sandra & efter lite snack mellan mina två alter-egon, så bestämde vi oss för att köra hemåt istället. Jag vill ju inte skada Elantran. Som den pussyn jag emellanåt är med hundarna också så ville jag inte lämna dom själva i bilen utan uppsikt och ta ut en-och-en för att träna. Nä, hemåt det bar!

Så, nu sitter jag här, i mitt lilla krypin på Bäckagård. Ikväll ska bli film-kväll! Det blir nice!

Snart fyller jag år också, det är verkligen något jag förtränger ganska mycket. Mamma envisas med att påminna mig typväldigtofta om att jag faktiskt fyller år. Ja? Hur kul är det att bli ytterligare ännu 1 år äldre? Jag skulle gärna hoppa över den där dagen. Ärligt. Uschenamej

Rebekah har rymt till Kvikkjokk av alla ställen att rymma till. Ska bli skönt att hon kommer hem snart. Saknar hennes sjuka/roliga/underbara jag. Då blir det massa partajj också, det är gött!

Nä, nu blir det annat att göra här!

// E.

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem