söndag, januari 06, 2008

Nytt År-Nya Äventyr!

Jag är nog absolut inte den ultimata "bloggaren" precis. Det uppdateras här lika ofta som det är händelselöst i mitt liv, dvs nästintill aldrig =)

Jag hade tänkt att summera förra året, År 2007, men det skulle bli ett alldeles för långt inlägg så jag struntar i det! 2007 har för mig varit ett av dom bättre åren på länge & detta året ska bli snäppet bättre ;)
Jag ska också verkligen försöka att uppdatera vad som händer här i bloggen, men hoppas inte för mkt!

Nu är det dags för sängen här så vi säger köss så länge & på återseende !!! Jag bjussar på några pics från förra året =)












// Emelie

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Ja vi vill se Emelie blogga mer.

4:27 em  
Blogger Emelie sa...

Men bloggar inte Danniele själv då? Ge hit adressen såfall =)

11:09 em  

Skicka en kommentar

<< Hem