måndag, april 21, 2008

I really wish.....

....that somethings would be different.

//E.

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

baby, i wish that too!

1:27 em  
Anonymous Anonym sa...

Jag önskar att jag var annorlunda ibland...
mr beeeeeng aka mr naken

4:06 em  
Blogger Emelie sa...

Beng/Mr naken; vi tycker du är bra som du är. Både med ADHD och som naken-telefon-pratare.

Rebekah; ME WIIIIISH, fan, nu e d sommar å sol, då ska man vara full, galen, happy och mycket naken! Nu tänker vi bara POSIIIIITIVA tankar om allt from nu :) Yeah right?

9:50 em  
Anonymous Anonym sa...

kokalolasos fofinontot.

Jag brann inte ens upp igår, jag är lite surprised liksom.
Jag umgicks med min dotter hela kvällen, hon är en spännande liten människa ;P ..och så var vi bortbjudna - det var trevligt.

Jag ska ha en bebis!!!!! En liten mörkbrindle sak ;)

klart vi ses på summerpullan, det ska bli skitkul - hä ä ba å kötta.

puss

8:06 em  

Skicka en kommentar

<< Hem