söndag, april 20, 2008

Underbara jävla sool!

Nu när man fått känna av solen på riktigt igen, har jag ingen aning om hur jag faktiskt ska klara av när den inte är här. Jag får nog emigrera till Grekland och become a Grek. Det är nog meningen med mitt liv. Där satte jag nog faktiskt huvudet på spiken. Där gick den in.

Jag har varit på Wp träning med dawgarna, alla tre. Eller vi är ju fyra. Mina hundar och jag :D . Nemo skötte sig jättebra och kunde gå jämte Lilli utan att moffa sig. Fantastico. Han drog också vagnen utan att få hjärtsnörp. Tack Sandra för du har sånt tålamod <3 !!!

Jag kräver verkligen av han där uppe att jag får en egen trädgård nu. Alltså mer än vad jag har nu, vem fan vill ha betongplattor när man kan ha gräs? Jag hade absolut ingen lust att pysa hemmåt till lägenheten idag när man suttit och göttat sig i det varma gräset. GE MIG GRÄS FÖR FAN. Tills vidare så tror jag att jag flyttar ut på min betong-altan och sitter där och surar i solen tills ett hus med stor inhägnad trädgård dyker ner i min ägo. Nu är det nog fan hög tid att börja leta på riktigt.

Annars är allt faktiskt jävligt bra, förutom mitt dilemma-problem. Det är jobbigt och jag måste verkligen börja använda min hjärna nu. Verkligen. Fy. WHAT THE FUCK? Varför kan inte allt var så jävla lätt hela tiden ? Alltid måste det vara ngt som ligger där och trycker i hjärn-helvetet. Lobotomi? Ja, tack, give it to me. Nu. Tack.

Nu ska jag ut till mina betong-plattor och sola mig i dom sista sol-strålarna för kvällen. Snart blir det fin-besök här. Me like.

Puss & adjö.

3 Kommentarer:

Blogger Tessa sa...

Härligt med dundervädret nu :)
Och kul o se att de dyker upp lite uppdateringar med hehe :D
Ses till helgen :D

9:13 em  
Anonymous Anonym sa...

Tack för idag gumman. Du var ju så himla skööööön. ;-)

Hooohoooo!

Vågade du somna sen?

Krams

2:53 fm  
Blogger Emelie sa...

Rebekah; Tack själva, jag hade grymt trevligt! Vi e allt bra sjuka vi HAHA! Jodå, jag somnade som en stock (och drömde om detsamma ;) )

Tycker vi kör en favorit i repris omgående!!! KRAMEN

Tessa; Visst är vädret sjukt härligt! Jag är verkligen a really really bad blogger, jag glömmer bort stundvis att jag har en!! Men ska försöka komma ihåg och knopa ner lite skräp här!!!

KramKram! =)

10:12 fm  

Skicka en kommentar

<< Hem