lördag, april 12, 2008

Sugig lista som tidsfördriv.

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
- och ilska, det gillade han inte.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

Min vardagsrumsvägg

3. Vad var det senaste du såg på tv?

Reprisen av Sing a loooong

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:

Typ kanske 01.00 på natten. (nästan rätt, kl är 01.20)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

TV:n och hundar som tuggar märgben

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

Vid kl 22 ikväll när jag var ute med hundarna.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

Msn och vänners bloggar

8. Vad har du på dig?

En svart topp och träningsbyxor

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?

Ja, men inget jag kan eller tänker skriva här :D

10. När skrattade du senast?

Oj, jag skrattar väldigt ofta, säkert bara typ kanske 10 minuter sedan jag skrattade åt en konversation på Msn

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

En oljemålning, , en svartvit tavla, 1 förstoring på min ena hund & ett fotokallage.

12. Har du sett något konstigt på sistone?

Jag ser mycket märliga saker-hela tiden. Folk är märkliga varelser. Men min ena hund pissade min andra hund i huvudet i morse, det var heller inte speciellt intelligent eller trevligt.

13. Vad tycker du om den här utmaningen?

Utmaning? Skulle mer kalla det tidsfördriv.

14. Vilken var den senaste film du såg?

8 minuter Abs filmen med porrfilmsmannen! Kan man kalla det för film? Annars var det nog Underbar och älskad av alla.

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

Jag skulle köpa mig ett stort hus på landet. Sen skulle jag dela med mig till min familj och till Rebekah. Sen skulle jag åka ut och resa. Shoppa loss massa kläder, å skoooor, å väskor, å möbler, ja, you name it! Jag skulle nog skicka Nemo till USA också till Cesar =)

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.

Oj, det var otäckt. Då tar jag något milt. Jag har alltid problem med att gå hemifrån, måste springa tillbaks 5 gånger och kolla så spisen är av, kaffebryggan är av och kolla så jag låst dörren en miljon gånger.

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

Det-vet-i-tusan. Fred på jorden?

18. Tycker du om att dansa?

I LÖÖÖVE TO DANCE

19. George Bush?

Äh, jag hatar politik å sån shit

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

Vet inte, finns många fina namn. När jag var tillsammans med Andreas bestämde vi oss för att vår pojke skulle heta Zeb. Tyckte det var jättefint. Nu skulle jag inte välja det namnet och jag har faktiskt inte funderat mer på det.

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?

Ja, i USA, fast det känns jävligt långt bort-tankemässigt. Svårt land att ens FÅ bo i.

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

Det vet jag inte? - Här får du gratis sprit & uppehälle & fri tillgång på snygga karlar? Sen vill jag att han ska säga att jag får vara tillsammans med alla mina älskade som jag har förlorat, både människor och djur.

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?

I dont knoooooow. Den som vill.

4 Kommentarer:

Blogger DirtyB sa...

den här snor jag direkt!!!nu skall jag börja läsa din blogg

10:34 em  
Blogger Emelie sa...

Bara att sno på! Läs, lääääs, men här uppdateras inte så flitigt, jag är en sugig bloggare! :D

10:44 em  
Anonymous Anonym sa...

ja, du är en suuugig bloggare. BLOGGA MERA! :-)

10:22 fm  
Blogger Emelie sa...

Rebekah; Passa sig, du är inte rätt person att gnälla, om du kollar i helhet och jämför med din egen blogg, så ser du att jag har FLEEEEEER inlägg än du :D

Do you want to have a bitch-slap? Jag förvandlas lätt tillbaks till "husvagns-quinnan"

Pöss !

11:17 fm  

Skicka en kommentar

<< Hem