fredag, juli 18, 2008

Enkla och raka svar

Svar till "Anonym" som så vänligt lämnade avstamp i min lilla blogg;


Sluta vara så jävla 14is nu och lägg ner ditt skitsnack!

Du kommer med påhopp o sen är du mogen nog att blocka en?

Bra jobbat!

Du snackar skit o allt jag vill är att ha mina filmer o slippa se/höra dig... ska det vara så svårt?


Återigen så vet du vart dina filmer befinner sig (precis där du lämnade dem) Jag har bett dig hämta dem, men du skriver i dina mail att du inte vill åka hit och hämta dem. Det är väl ändå inte mitt problem.

Varför du åker på block på min msn? Lustigt efter alla dina påhopp. Jag har ingen lust att ha sådana människor på min msn lista.

Den som betett sig illa i den här situationen är ingen annan än du, vilket jag förklarat för dig. Vi har träffats ett par gånger och sorry för dig att det inte blev fler, men det var du själv som gjorde bort dig med dina sjuka sms om beskyllningar hit och dit. Låter nästan som vi varit gifta?

Nä, lägg ner nu. Jag har viktigare saker att ägna mig åt än massa bråk och tjafs med dig.

// E.

6 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

LOL
bandana till folket

11:23 em  
Anonymous Anonym sa...

haha du är verkligen såå rolig.

Jag erbjöd att sätta över pengar så du kunde skicka grejerna. Vad fick man för svar då?

snacka om moget!

Du vet mycket väl vad detta handlar om och du undviker att utala dig om det för att inte ljuga.

Så lägg bara ner det ok!

11:44 fm  
Blogger Emelie sa...

Seriöst? Vad handlar detta om? För jag har faktiskt inte den blekaste aning? Du säger hela tiden att jag vet och det gör jag verkligen inte.

Ställ din fråga istället, så ska jag ärligt svara på den, precis som jag gjort hela tiden.

& varför jag inte ger mitt konto nummer till dig? konstigt höddu?

Jag har lagt ner för länge sen, du som fortsätter att tjafsa.

Get a life.

11:50 fm  
Anonymous Anonym sa...

Dejta är verkligen underbart!
Tur man har träffat tjejen i mitt liv nu!
B!

3:06 em  
Blogger Emelie sa...

B; Ja, var glad över att sökandet är över, det är en riktig pingla du fick på kroken, fast det vet du juh ;)

Hela dejtande grejjen vore verkligen så mkt enklare om människor kunde acceptera andras beslut. Acceptera varandra helt enkelt.
This is insane liksom. Värsta barnsligt!!

Kram

6:05 em  
Anonymous Anonym sa...

hahahaha, underbart när förhållanden eller raserade förhållanden hamnar på nätet. Som Ts gjort, o detta... Och hur lågt dessa män kan sjunga är fan imponerande.

Want your fucking movie?
Go and get that fucking movie.
Hur svårt ska det vara?

Puh, dagcenter.
Olla, olla, olla!
Får vi pannkaka idag?
På med bandanan och solglasögonen, nu ska vi glassa! ;)

Puss Empie!

4:59 em  

Skicka en kommentar

<< Hem