torsdag, juni 19, 2008

Mycket fika blev det idag!

Godkväll!

I morse när jag slog upp ögonen så låg Nemo sked med Saga och båda hundarna låg med halva kropparna på mig. Dom hade förmodligen legat så stor del av natten för jag hade ont både här och där, men att vakna upp och se hundarna ligga så tätt, är en sådan underbar känsla.
Nemo behöver verkligen så oerhört mycket närhet, både av mig och resten av flocken. Han är underbar den där lille mannen. När jag tror att jag inte kan älska dom mer, så fylls hjärtat ännu mer med kärlek, mitt hjärta måste vid det här laget vara jordens största hjärta :)

Körde lite lydnads träning med hundarna på morgonpromenaden, det går snabbt framåt för Nemo och den som lyder minst, är faktiskt den snart 8 åriga damen Azul. Petbullarna har en helt annan vilja att vara mig till lags än hon. Hon är otroligt självständig. Dom är underbara dom där små fyrbenta vännerna


Pappa ringde och skulle förbi min bror med lite företags grejjer, har inte träffat honom på 1 år, så körde inom bror och kramades lite med pappsen. Härligt att träffa honom.

Vidare in till stan för att dra en fika och pratstund med Hundtränar Micke och hans sambo Malin, från Sthlm! Mycket trevligt och massa intressant snack.Fick den stora äran att träffa den omtalade Gunwald! Stor var han och enormt vacker! 2 stycken vackra staffar var också med på resan! Dom var staffar i Emelie smak, sunda och vackra!
Så fort jag träffar personer från Sthlm, så längtar jag grymt mkt efter vår huvudstad. Kanske hamnar jag där uppe till slut?

Kom hem sent och ut långis med hundarna & nu sitter man här!

Imorgon är det midsommar afton och hela familjen kommer hit för grillning & öl, ska bli grymt trevligt.

Nu orkar jag inte skriva mer =)

Avslutar med att jag tänker bomba hela jävla världen tillsammans med Usama bin Ladin
SER DU VAD JAG SKRIVER DIN JÄVLA FRA-DATOR?????

Puss // E.

1 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Låter som en bra idé det där sista, undrar just hur FRA tyder det ;) Haha!

Hoppas att du får en riktigt bra midsommarafton med dina nära och kära. Låter mysigt!

Kram!

12:16 em  

Skicka en kommentar

<< Hem