tisdag, juli 01, 2008

Nemo´s dag!

Idag är det ingen vanlig dag, för det är Mr Nemos Födelsedag!!! Känns helt otroligt att han varit med oss här i 2 år nu. Tiden går fort och många framsteg har tagits av han och mig tillsammans under denna tiden. Älskade skitkorv.

Dagen har firats med massa godsaker som gör att det luktar ganska mkt hundfis här hemma idag :D Födelsedags sång, extra god mat & jättefina hundpromenader. Tyvärr uteblev tårtan. Nu ligger dom trötta och knaprar på det sista för dagen, varsitt gott ben. Jag tror minsann dom är nöjda med dagen.



Dagen idag har alltså varit lugn och härlig. En hel del tjöt i luren med diverse trevliga människor :D
Några trista och onödiga sms har slunkit in också-Tack för dem.

Igårkväll var Emelie ute på äventyr - det var trevligt och ganska intressant :D

Livet känns just nu ganska behagligt. Det är skönt. Ska bli spännande att se vad framtiden har att erbjuda

Nu är bloggen klar för idag minsann!

En nostalgi bild från SWBA´s läger på Yxbacken, tre coola brudar; Emelie, Carro & Johanna:


Puss // E.

7 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Grattis till stora killen!!!

ja alltså, jag är ju liiite av en hönsmamma ;) Men jag tror inte att det är några problem för jag tror inte ens att grisen har märkt att han blödde... hahaha
Men soms agt hellre vara på den säkra sidan!

Många kramar från oss i södern ( Speciellt till födeledagsbarnet ) haha

9:48 em  
Anonymous Anonym sa...

Grattis till din fine Nemo :D Det låter som han och ni andra hade en riktigt bra födelsedag.

Kram!

10:16 fm  
Anonymous Anonym sa...

Grattiiiiiss till nemosen! (L)

12:12 fm  
Anonymous Anonym sa...

Grattis i efterskott till fina fisken Nemo ;)

Är det månne Johanna med Siri kanske på bilden? Tycker hon verkar bekant...

12:58 fm  
Blogger Emelie sa...

Nemo tackar ödmjukast för dom fina gratulationerna :D

Hanna; Ja! Du har helt rätt! Det är Johanna som har snyggo-Siri!!! En superbrud det där! :D

Kram på Er allihopa!

1:05 em  
Anonymous Anonym sa...

Jo, man väntar sig inte att nån som står en så nära kan ens överväga tanken på att göra på det här viset.....allt är lite luddigt än, men jag får se om det finns en lösning eller om det är kört....vill inte alls vara med om de här.....:´(


O ja, det var min kommentar :)

3:45 em  
Anonymous Anonym sa...

oj tack så mycket. Jag vill verkligen inte höja mig till skyarna dock. jag gör vad jag kan som sagt för att hjälpa dem som kommer i min väg.
Kram på dig!

6:53 em  

Skicka en kommentar

<< Hem