torsdag, juli 17, 2008

Listjävel för 10483:e gången!

Namn - Emelie Katarina Ekroth
Ögonfärg- Grön bruna
Hårfärg - Brunt
Högerhänt/vänster - Högerhänt
Stjärntecken - Vädur
Skostorlek - 37/38
Är dina föräldrar skilda - Ja
Sport - Weight pulling. Power walks. Jag är nog ingen svin sportig brud ;)
Helgdag- Midsommar
Årstid - Sommar

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär - Ja
Blivit dissad - Jajjemen
Skolkat - To much
Sovit utomhus - Absolut
Använt droger - Testat
Retats - Klart

THIS OR THAT
Pepsi/cola - Pepsi? Den här frågan är alltid med, jag gillar inte lääääsk.
Jordgubbar/blåbär - Strawberrys!
Kött/veg - Veggo
Tv/film - Film mys!
Gitarr/trummor - Gitarr är mysigt. Trummisar sexiga ;)
Adidas/nike - Nike
Kinesiskt/mexikanskt - O köttigt?
Mtv/vh1 - MP3?

SENASTE DU

Skrattade - Åt Rebekahs ständiga sinnes förvirring.
Grät - När jag träffade mormor för några veckor sedan.
Filmen du såg senast - Awake, helt ok. Bad ending
Tuggade tuggummi - I helgen
Drog ett skämt - Kommer inte ihåg. Säkert i helgen.
Sjöng en sång - Lördags skrölade jag med Caroline på förfest.

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN

Ätit müsli - Nej, kaksmulor är inte så nyttigt.Faktiskt.
Rökt - Jo
Tagit droger - Nej. Endast alkohol.
Kysst någon- Absolut.
Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet - Inte sovit direkt.
Bakat - Japp, negerbullisar!

Puss & Godnatt // E.

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

haha nä man kan bli så trött på det där forumet!
DU, när han uttalar sig till mig svarar jag inte ens. Jävla pissråtta är han!

Njä, jag tror att det räcker men tack för erbjudandet ;) Det finns allt för många djur som behöver "hitta hem" det är rent förjävligt.
Än så länge ligger vi ju mest i planeringsstadiet dock... Kram!

12:45 fm  
Anonymous Anonym sa...

negerbullisar, rasist!!!!
b

12:17 em  
Blogger Emelie sa...

Agge; Nä, haha, han tror han är gud inne på Vovve.net :D

Visst finns det mycket djur där ute som behöver hjälp, tyvärr alldeles för många =( Hoppas att era planer går bra!!!

B; Det heter faktiskt negerbulle-oavsett :D

Kram på er

6:39 em  

Skicka en kommentar

<< Hem