söndag, juli 06, 2008

Dagen idag

Nu har det varit Blog-torka hemma hos Emelie igen! Eller faktiskt är det så, att jag varit lite busy och inte hunnit sitta framför datorn så väldigt mkt. Det måste ju ändå vara en bra sak? :D

Klockan är 02.44 och jag är hemma från kvällens/nattens äventyr - nykter, det ni!

Marinette hörde av sig igår och bjöd till fest, men fick samtal under dagen idag, att dom vi skulle till blivit sjuka, så det blev inställt. Andreas är och kör sin Cross i Uddevalla och Carro jobbar häcken av sig. Så Emelie fick snällt ta saken i egna händer och se till att saker och ting hände, vilket det gjorde :)

Kommer vara skönt att vakna icke bakis imorgon.

Saga började löpa igår så nu är det ett himla passande. Nemos kulor är ju i himmelriket, men han är helt klart intresserad ändå, så nu får jag passa så det inte blir bråk när Saga säger ifrån.
Nemo får bo i sovrummet dom timmar jag varit borta från hundarna.

Nä, det här blev nog min absolut mest ointressanta blog hit intills, men det blev en update på att jag lever iaf !!

Här kommer dagens favorit citat/meningar:

Delad säng är dubbel glädje

Varför undvika felsteg när man kan njuta av dem?

Varför glädjas åt andras skandaler, fixa egna

Bekännelser är säkert bra för själen, men inte bra för ryktet


Jag är förjävla klok jag emellanåt och livet är härligt just nu

Puss // E.

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Nykter?
Har du slagit i huvudet Emelie???

Puss!

3:39 em  
Anonymous Anonym sa...

haha vi håller på för fullt och hon blir bättre för var dag!!
tack för dina fina ord!
kram!

9:26 em  
Blogger Emelie sa...

Rebekah; Slog i huvudet gjorde jag för mkt länge sen ;)

Kram!

10:20 em  

Skicka en kommentar

<< Hem