lördag, juli 19, 2008

Skit Lördag

Ja, det är inte ofta jag kallar en lördag för just skit. Men idag är denna lördagen totaly craaaaaaaap. Jag skulle ut med Carolajnen ikväll, men istället sitter jag här, med feber och värkande öron. Det var ju förjävla trevligt
Självömkan is the shit nu, för det är verkligen synd om mig ikväll.

Så här full & go skulle jag vilja vara just nu. Precis som förra helgeeeen:


Annars har det inte hänt så värst mkt idag. Har gjort en del måste samtal för Pjäsens Hundhem, vilket också tar musten ur en.

Pjäsen´s Ankor har ÄNTLIGEN flyttat idag. Tusen tack Marie för att du gjorde det möjligt för matten att åka idag och Tusen tack Thess som hittade denna underbara tjej!!! Nu håller vi tummarna för att det ska gå bra för den spanska lill-killen!

För övrigt så har min Rosa Nokia telefon gått sönder (RIP) Så hör Ni inte ifrån mig på ett tag på Era lurar, så är det tragiskt nog så att jag inte längre har Ert nummer. Tyvärr var alla nummer sparade på telefonen och inte på sim-kortet! BRIIIIGHT!!!
Så, vill Ni vara säkra på att jag har Ert nummer, släng iväg ett mysigt sms till mig och glöm för helskotta inte skriva vem det är ifrån ;)
& skicka inga spännande MMS till mig just nu, för jag har lånetelefon som inte kan ta emot. Ny tele kommer införskaffas fortast möjligt. Då kommer jag vara sådär modern som tidigare :D

Nä, nu blir det att bädda ner sig själv i soffan. Vila var det ordinerat till en sjuk Emelie ikväll!!!

Godnatt på Er !

Puss // E.

Ps, watch out for the psykopaths out there ;) ds.

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Riktigt riktigt tråkigt. Hoppas att du kryar på dig snart. Här har det heller inte varit en riktig höjdarlördag direkt men det är bara till att ta nya tag :)

Kram!

Zento hälsar och skickar iväg en krya på dig puss!

10:32 em  
Anonymous Anonym sa...

Spejar fortf. efter psykos!
afraaaaiiiid!

Krya på dig!
Pöss.

5:01 em  
Blogger Emelie sa...

Jessica; Är det Zento som varit busig nu igen och ställt till din dag? Hoppas dagen idag för din del blev bättre! Jag har fortfarande feber men känner mig på bättringsvägen!! Skickar massa pussar tillbaks till Zento och massor av kramar till dig!!

Rebekah; Ja, man kan aldrig lägga ner psyko-spans-ögonen. They are EEEEVERYWHEEEERE.

Puss!

9:41 em  

Skicka en kommentar

<< Hem