måndag, augusti 04, 2008

V for Vendetta

Jaha, då sitter man här igen, det är måndag och det regnar satan ute. Jag var ute i Lördags med Andreas, Jocke, Daniella mfl.

Hade bestämt att ta det lugnt denna helgen och bara sitta hemma och softa, men när Andreas ringde och bjöd på kräftskiva, var det svårt att tacka nej ;)

Åkte först till Jocke som precis flyttat till ny lägenhet, fick utforska Andersberg för första gången sedan jag flyttade till Halmstad ;P Högt som fasen bodde han och jag blev svettig av höjdskräck varje gång det vankades cigg.
Det droppade in lite nytt folk och vi åkte senare än sagt iväg till vår kräftis.

Mycket nytt folk på kräftskivan, alla lika trevliga, härligt!! Träffade på en gammal vän jag inte träffat på något år, det var nice :)

Som tidigare nämnt så var det ju min mening att ha en soft helg, därför valde jag att inte plocka med mig oerhörda mängder alkohol, tog med lagom, för en lagom kväll ;) Men någon var vänlig nog att fylla på mitt glas med vodka under kvällen, tacktack ;) Så återigen fick jag mig en ordentlig fylla, vilken jag fortfarande betalar för idag-måndag . Härligt!

Kl 01.30 började folk röra sig mot stan, vi missade första taxin och fick vänta svin länge på den andra =( Jag och en skön brud från festen gjorde ett tappert försök att cykla på hennes cykel utan pakethållare, det gick inge vidare :S så vi fick snällt vänta på taxin.

Kom in till stan, träffade på lite annat folk och bestämde mig sen för att åka hem, jag är duktig jag :D Var nog hemma några minuter innan 03.00, aldrig hänt förr :P

Ja, orka skriva mer ingående vad som hände. Som vanligt säger jag; Details in Vegas, stays details in Vegas ;)

Obesvarade frågor dock;
1, Varför har jag blåmärken på mina ben?
2, Varför har jag skrapmärken på min haka?

Får passa på att tacka alla för en super lördag! Hoppas vi synes snart igen ;)


Lite pics bjussas d på;

Jocke, förfest fixaren


Superbrudarna Daniella & Sophia


Love is in the air


Min nya keps kompis Anders




Akoholen har slagit in for real


Andreas, Jocke & Anders, brotherhood ;)


& sen åkte kläderna av? =)




Nice people



Kompis :)


Ojoj, så det blev! Nils, kräftskivs-fixare


Jag blev med keps! Tack Anders ;)


Mer fick ni inte ;)

Puss // E.

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Härliga bilder från vad som verkar ha varit en härlig kväll :D Alltid lika kul med obesvarade frågor ju, tur att det inte var värre skador än blåmärke och skrapsår i alla fall.

Kram!

4:31 em  
Anonymous Anonym sa...

Fyllo.. Inte bra o vakna med blåmärken som man inte vet vart man fått ifrån.. illa illa..

5:24 em  
Blogger Emelie sa...

Jessica; Hehe, jag vet inte om jag uppskattar dom obesvarade frågorna, skulle kännas mkt bättre att veta :P


Smurfjavlen; Höddu, passa sig, mina blåmärken tyder nog förmodligen på att jag har haft riktigt ordentligt kul och det är ju en bra grej ;) jag slapp ju fylle cellen iaf ;)

Kram på Er :D

3:33 em  
Anonymous Anonym sa...

jag vill också feeeeesta!!!

AVUNDSJUK!

10:20 fm  
Anonymous Anonym sa...

jag vill också feeeeesta!!!

AVUNDSJUK!

10:20 fm  

Skicka en kommentar

<< Hem