torsdag, augusti 07, 2008

I brist på annat - igen

Senaste
Låt du hörde: Rihana - Don´t stop the music, spelar dom på La Radion just nu
Film du såg: Awake, var ingen höjdare
Mat du åt: Pannkakor
Kram: Today
Puss: Några dagar sen
Fest: Lördags :P
Känslan: Lycklig men trött
Ilska: Senaste ilska?!?! vilken konstig meningsbyggnad. Ja, jag var förbannad igår senast.
Resa: Till affären? =)
Glädje: Nemo blev akut sjuk idag i en svår allergisk reaktion, glädjen är stor här att det gick bra för min pojke!
Dröm: Förmodligen ngt snuskigt
Boken du läste: Såld. Kommer inte ihåg vem som skrivit, lånade ut den till mamma nu ikväll så kan inte kolla. Läste ut den på några timmar, kunde absolut inte lägga den ifrån mig, mycket gripande bok. Tragisk.
Personen du träffade: Min mamma som hjälpte mig med Nemo
Personen du pratade i telefon med: Min bror
Personen du fick sms av: Marie
Gången du åt en 7-eleven korv: Har aldrig gjort
Gången du var utomhus: För någon timme sen
Gången du sov: Vaknade kl 09.00 idag
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Oj, midsommar! D va länge sen
Konserten du såg: Kommer ikke ihåg
Irritationen: Idag.

Puss // E.

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Usch vad obehagligt med Nemo :( Stackars liten! Så skönt att det gick bra.


Såld har jag också läst, riktigt riktigt bra. Kommer dock heller inte ihåg författaren.

Kramar!

12:47 em  
Blogger Erika sa...

Såg Awake för ett tag sen, jag med.. Nae.. ingen höjdare faktiskt. Fast inte jättekass heller.. men. ja vet inte. :)
Kram!

11:22 fm  

Skicka en kommentar

<< Hem