onsdag, september 10, 2008

Inte nått!

Har jag att skriva idag! Bara jobbe & hundarna. Hemma sent & ut med djuren. Städa lite, Azul fäller fan hela sin päls nu, skumt, hon borde ju börja bygga för vinterpälsen nu stället. Får väl dra ner och köpa lite B-vitamin till gammeltanten!

Nu ska jag strax bädda ner mig i sängen och glutta på Prison Break. Imorgon kommer förhoppningsvis min nyaaaaaaaaa säng - underbart :P
NO MORE Waterbed i Emelie´s liv! Nu har jag gjort misstaget 2 gånger i mitt liv, fattar inte varför jag inte lär mig ? Ska bli gött att kasta ut åbäket faktiskt.

Nä! nu rusade jag!

Puss // E.

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Tack för att du skickade din förkylning som ett brev på posten.

Gay jag vet.. men du har fått en sån där nominering av mig..
http://smurfjavlen.blogg.se/2008/september/en-san-dar-nominering.html

8:54 fm  
Anonymous Anonym sa...

Hejhej! Nej usch jag är inte besviken på Lara för den lilla olyckan, utan på mig själv, det är ju mitt fulla ansvar. Mormor är i alla fall optimistisk trots detta och det känns skönt!
Bilder på hundarna efterlyses!
Kram på er!

10:05 em  

Skicka en kommentar

<< Hem