måndag, oktober 13, 2008

Tjofaderittan!

Yes! Im still alive! Alive and kickin! Har varit lite busy bara på senaste.

I helgen vare party för hela slanten tydligen. Dannie och jag var ute och rockade ass!
Träffade nytt folk, spelade sjuka & barnsliga & onyttiga spel, söp på konjak, vodka & cider & utbytte hemligheter.

Jag kom tydligen aldrig ner till stan vilket såklart var min mening. Blev kallad slyna i telefonen åkte tydligen BUSS!!!! hem men åkte sjuhelvetes fel och hamnade någonstans ute på landet.

När jag väl kommit av bussen, upptäckte jag att min tå var helt demolerad. Trots brutal fylla fick jag hoppa på ett ben hem. Trodde fan att den gått av! men idag kan jag gå på den igen iallfall, gött !

Vilken jävla kväll. Fattar inte varför jag börjat få sådana sjujäkla minnesluckor när jag dricker nuförtiden. Jag börjar nog helt enkelt bli gammal. Det suger getpung, måste jag få säga.

Jaja, huvudsaken är att man har kul & det hade jag :)

Nu äre sängen!

Jag säger bara; Be careful what you wish for!

Puss // E

Etiketter: , , , , ,

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Båtgångsfylla som ettikett! UNDERBAAAAAAART! hahahahaha!

4:13 em  
Blogger Emelie sa...

Haha! Emelie & båtgångsfylla hör tydligen ihop nowaaadays!!!! :)

12:26 em  

Skicka en kommentar

<< Hem