tisdag, oktober 14, 2008

KATASTROF!

SUUUUCK!
Skulle gå & lägga mig i tid idag & gör alla kvällsbestyr i vanlig ordning, ut med djuren, borsta tänder & grejjar. Slänger mig i min precis renbäddade säng och knäpper på Tv:n och då är den TRASIG!!!!
Jag är total beroende av att somna till Tv:n =(

Jaja, får väl vara glad att den hållt så länge! Köpte den när jag var 15 och bodde hemma :) är ju ett gäng år sen nu!
Får väl helt enkelt lära mig att somna till laptops-film istället tills jag kan köpa mig en ny Tv till sovrummet!
Fattas ju bara att datorjäveln lägger av också!



Annars har min dag varit härlig & fin :) På torsdag ska jag träffa Andreas äntligen. Det var ju inte igår precis! Vi satt och snackade i telen ikväll om gamla goda tiden, när vi hade våra mysiga film & mys kvällar. Det var tider det! Varför hinner jag inte med sånt i samma grad längre?=( Det är lite trist. Får planera om helt enkelt!

Nä, nu gör jag ett nytt försök att gå och lägga mig utan min älskade TV!

Puss // E.

Etiketter: , , , , ,

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Du får härmed somna i soffan i vardagsrummet så kan du somna till tvn. ;)

O baby, det handlar bara om prioriteringar och planering så hinner man med det mesta. Typ som att komma till Linköping o umgås med Rebbeh. ;)

Krams!!!!

9:53 fm  
Blogger Emelie sa...

Ja, det var faktiskt nära att jag gjorde det igår! men veeeeeeeeeeeeeeeeeet du!! TV jäveln startade upp när jag suttit här och tjurat några timmar igår. Den kanske bara behövde lite Time out :D Fast det känns som den kommer sprängas närsom nu! Men kanske får äran att leva med den ett par dagar till :P

Vet att det handlar om planering! Du vet att jag kommer upp och rokkar lite så fort jag bara kaaaan!

Kraaaama!

12:25 em  

Skicka en kommentar

<< Hem