måndag, september 15, 2008

Another dirty weekend

Ännu en helg har passerat i en Emelie´s liv. Fort utav bara helskotta har den gått också. Tiden går fort när man har trevligt sägs det, förmodligen ligger det en gnutta sanning i den meningen.

I fredags ploppade Mr D in i min lägenhet igen och vi dök ner i soffan och där blev vi liggandes hela kvällen & slöade. Nice fredag.

Lördag var det skön sovmorgon och sen in till stan för att shoppa lite kläder. Kläder blev det & även en P-bot till Emelie. Den tackar vi för Halmstad.

Hem & slänga i sig lite mat & sen började sprit intaget. Vi skulle dra hem till Ellen på förfest för att sedan bege oss till den helgliga traditionen & göra stan.

Privat taxi Nils kom och plockade upp oss och vi kastade in en liten Marie på vägen också. In på fest och där började ett grovt alkoholmissbruk. Folk drack på norrländskt vis och alla blev galna och människor löpte amok.
Hade jag inte sett bilbevis idag och samlat lite info från andra människor hade jag aldrig kunnat lägga detta pussel av vad som hände. Så full var jag
Alla var tokigt glada iallfall & d va ju soft :P

Vi gick tydligen in till stan, kul med min trasiga klack som jag söp sönder! Kanske borde lämna den till skomakaren nu, så han får klacka om den.

Hamnade såklart först på Harrys och efter en liten stund till Bond. Träffade på Marinette och Emelie där inne och vi rokkade loss.

Inne på Bond så dansades det loss rejält & ännu mer alkohol intogs, drinkar kastades både i golvet och på folk tydligen. Härligt härligt! En riktig afton.

Sen bar det hemåt, med Thaimat i nävarna och alldeles för mkt alkohol i blodomloppet.

Tog ut hundarna runt huset och glömde i vanlig ordning byta skor. Intressant det där att gå med högklackat och 3 jyckar i näven.

Vaknade och var stört bakfull kanske tom full ? Vadvetjag Kunde inte göra annat än bara ligga och glo TV hela kvällen & somnade till en halvdålig film.

I morse pös Mr D hem och nu vetisjuttsingen om man får se den där trevliga karln mer. Life is like a question mark

Jag har haft bakfylle ångest precis hela jävla dagen idag. Fattar inte varför

Nu är det slut på alkoholmissbruket på ett jävla tag dock. Amen på det för fan!

Ett par bilder bjussar jag på:























Puss // E.

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

aaaaaaaaaah!
Några har roligt ser jag. ;-)

Puss!!

11:00 em  
Blogger Emelie sa...

Ja, men du var saknad!!!!!!

Pussa

11:11 em  
Anonymous Anonym sa...

Fick en p-bot idag jag med, jävla helvete med dessa fanstyg till lapp-fittor!!!

1:23 em  
Blogger Emelie sa...

Anonym; Lappfittor är dom hela bunten. Burn in hell please :)

7:37 em  

Skicka en kommentar

<< Hem