tisdag, september 16, 2008

Den där jävla ....

....bakfylleångesten har äntligen släppt. Fi fasen vad skönt. Fattar inte varför jag får sådan vareviga jävla gång nuförtiden när jag supit. Har alltid i alla år skrattat rått åt mestadels Rebekah & Andreas som ofta besuttit just bakfylleångest utan att dom haft något att ha ångest för. Har alltid tyckt d va underligt så VIIIIIIIIIIPS så får Emelie den, som ett brev på posten! I flera förbannade månader har den funnits där varje söndag och likaså på måndagen. Dra din jävul! I dont fucking want you!!

Nog om den nu.

Idag har varit en soft dag. Städat och varit huslig. Postat paketer & röjt. Funderar på att dra ifrån den här lyan till något som är billigare. Känns liiiite onödigt att lägga över 5 lax på en lägenhet när man bor själv?! Har ju sagt det nu i snart 2 år , så kanske dags att ta tag i det nu. Densomleverfårse

Nästa helg är det inflyttningsfest hos Rebekah och Mr B och Emelie har ingen hundvakt. Jiiiiiiiiiipppppppikaaajäääääää! Hoppas d löser sig. Annars får jag väl snällt sitta hemma och tjura.

Snart är det IDOL och det ska jag glutta på. Trevligt trevligt.

För övrigt så är nya facebook totally mongoliserat. Hate it. Fucking hate it.

Nä, en cigg och en kopp kaffe innan soffläge!

Hoppas ni har en förjävla trevlig kväll, alla ni som läser min bloggjävel utan att ens ge er till känna minsta lilla! Fy & skäms på Er!!

Puss // E.

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Haha Bakfylleångest är en sann vapendragare för hårda festprissar. Själv så brukar jag få brottas med den i 2-3 dagar beroende på hur hård fyllan var. Ångest efter stort intag av alkoholbrukas av bättre vetande sägas vara ett grovt tecken på alkohol problem.

10:59 em  
Blogger Emelie sa...

Nu fick jag ju inte mer ångest av denna infon :O( Fram för ett gäng nyktra helger för mig nu då :P eller hur ska vi annars lösa våra ångest problem?! =)

Man får helt enkelt börja fin dricka och hålla sig salongsberusad ellervaddetnukallas :)

Nä, smurfjavlen, salongsberusning är nog inge för sådana som oss va? ;)

11:07 em  
Anonymous Anonym sa...

Vore himla trist om du inte kan komma! Skönt att ATn släppt. ;)

9:59 fm  

Skicka en kommentar

<< Hem