onsdag, september 17, 2008

Fucked up day

Ja, som rubriken lyder. En riktig skitdag. Fick grym huvudvärk som hållt i sig nästan hela dagen. Bara att släcka ner hemma och bädda ner sig i sängen och försöka att sova bort den, detgickjusådär.

Varför har en del så förjävla svårt att fatta att ett nej, faktiskt är ett nej, hur jävla svårt ska d vara? Sådana människor ger mig huvudvärk.

Alltså, vill du hålla en Emelie på gott humör och utan skallebank, låt det då gå in i skallen att ett Emelie nej ÄR ett Emelie nej. Piece of cake.

My brain is wacko

Imorgon ska jag åka etthundrasjuttioåttamil för att hämta hundmat. Jippie! Skitkul! Men skönt när det är gjort iaf, slipper ju åka så ofta!

Nu ska jag göra annat!

Puss // E.

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Vafan är det för hundmat som är värd att åka hundrasjuttioåtta mil för? :P
Da ANAR inte vilket projekt det är med vår dator, kan inte lägga in bilder på huset i 'nuvarande skick' pga datorn kraschat! Idag har vi bytat dator med johans syrra så nu ska vi bara installera allt skit på den.. SEN blir det bilder, jag lovar!!
Ang ännu en hund så ska det tänkas över 300 ggr till, inga impulsköp när man ska leva så länge ihop. Vet inte ens om vi vågar ta steget. Jag vill ha en pudel och Johan vill ha en eng bulldogg hahahah...ja du förstår själv hur våra åsikter skiljer sig!
Kram från oss!

10:20 em  
Blogger Emelie sa...

Hähä! Jag och min bror kör Priima färskfoder och det ligger en bra bit härifrån om man vill hämta direkt! Inte hundrasjuttioåtta mil, men 26 mil t&r :D Vi köper ganska mkt åt gången så det är alltid mekk att hämta!

Hoppas ni fått ordning på datorn nu så det kommer piiiiiiiics!

Jättebra att ni tänker över hund NO 2, trehundrasjuttioåtta miljoner gånger!

Steget mellan pudel och Eng. bulldog är gigantiskt =) Jag är uppvuxen med pudel och tycker det är grymt roliga hundar! Intelligenta som satan! Gillar man att klippa och hålla på så tycker jag ni ska köra på det!

Eng. bulldog har ju en massvis av problem tyvärr.

Kram till alla er från alla oss :)

8:48 em  

Skicka en kommentar

<< Hem