torsdag, september 18, 2008

Hell road

Led av grym Insomnia igår över att åka helvetesvägen till Priima butiken. Somnade sjukt sent och vaknade sjujäkla massa gånger dom få timmarna jag fick sova av massa skumma drömmar. Längesen jag drömde så mkt. En blandad kompott av både mycket trevliga drömmar och mindre trevliga. Skum natt. Vaknade sjukt trött och likblek i fejjan.

Kom iväg i tid och resan dit gick smärtfritt. Har aldrig kört en sådan sjuk väg någonsin, små jävliga vägar, fulla av 90 graders svängar och en miljon lastbilar på vägen samt fartkameror. I hate it!

Kom fram, lastade bilen full och körde hemåt. Blev för första gången i mitt liv tagen av en fartkamerahelvete. FUUUUUUUUUCK! Det behövdes ju inte nu! Hoppas jag kommer bort i vimlet av alla fartdårar och slipper min jävla bot. Den lär ju bli på några tusen =(



Någon som vet hur lång tid det tar för dom att skicka boten till en?

Kom hem och lassade in allt hundkäk och kändes jävligt gött att se frysboxen helt full igen, då vet man att man slipper åka helvetesvägen igen på ett bra tag.



Saga har blivit grymt skendräktig igen och hon ser nu ut som hon diar sisådär 15 stycken bebisar. Tuttarna släpar nästan i marken - IGEN. Nu pallar jag inte hålla på med hennes vikt mer. Nu får hon snällt vara så här.

Har varit dåligt med pics på djuren i bloggen, bjussar på en på Mr Nemo ( alias Emo-Nemo) där han tagit sig frihet i några sekunder att äta otäckt märgben i soffan



Det var allt för den här gången.

Puss // E.

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Ah fyy vad störigt att bli tagen på bar gärning av dem där förbannade kamerorna!! Får Saga även mjölk i tuttarna när hon är skendräktig? Det fick Lara senast. Bilder på dina doggar vill vi se oftare :-) Vår dator är absolut inte färdigfixat tyvärr. Kram på er

6:51 em  
Anonymous Anonym sa...

stackars lilla älskade Saga... :(

8:38 em  

Skicka en kommentar

<< Hem